marți, 19 februarie 2008

Vreau si eu Deniplant pentru psoriazis, dar in Bulgaria

Ven: Buna ziua, D-l Giurgiu!
giurgiu gheorghe: buna ziua
Ven: as dori sa intreb cum imi pot comanda deniplant
giurgiu gheorghe: atiu vizitat www.deniplant.ro
Ven: sunt din Bulgaria si as dori sa il primesc aici, deoarece nu o sa am drum spre Romania in curand
giurgiu gheorghe: nu stiu cum vor ajunge acolo
Ven: da, m-am uitat pe site de mai multe ori, dar am citit ca ar trebui sa ma consult cu dvs. inainte ca sa comand
giurgiu gheorghe: sincer in bulgaria inca nu am trimis
giurgiu gheorghe: dar fiind o tara EU cred ca e la fel
Ven: cred si eu ca e la fel
giurgiu gheorghe: in geenral trimitem prin posta un plic antisoc recomandat
giurgiu gheorghe: sau daca e vorba de o cantitate mare prin colet postal
Ven: da, cred ca asa e cel mai bine
Ven: ce cantitate credeti ca e bine sa imi comand, daca o sa folosesc ceaiul pentru prima data
Ven: ?
giurgiu gheorghe: in general se incepe cu o luna
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: in acelasi timp puteti beneficia de garantia Deniplant
giurgiu gheorghe: care spune ca dupa o luna daca nu esti multumit vii la bucuresti si primesti banii inapoi
Ven: stiu stiu, am citit
giurgiu gheorghe: foarte bine
Ven: atunci voi comanda pentru o luna
giurgiu gheorghe: ok
Ven: trebuie sa va comunic adresa mea sau e mai bine sa sun la numerele de telefon de pe site?
giurgiu gheorghe: plantele pentru o luna costa 150 lei (41 euro)+30 euro taxe postale
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: trebuie sa ne trimiteti banii prin western union sau mony gram
giurgiu gheorghe: si cand ii primim expediem plantele
Ven: bun
Ven: pe ce adresa?
Ven: sau nume?
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE str stefan cel mare nr 6 loc VOLUNTARI jud ILFOV cod 077191 ROMANIA
Ven:
giurgiu gheorghe: dupa expediere ne trimiteti nr de confirmare, numele expeditorului , suma si localitatea de unde au fost expediati banii
giurgiu gheorghe: totodata ne dati adresa unde trebuie sa ajunga plantele
Ven: bun, am inteles
Ven: e in regula
giurgiu gheorghe: primul sfat
Ven: va pot contacta tot pe yahoo messenger?
giurgiu gheorghe: nu mai dati cu unguente
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: cititi brosura Am fost bolnav de psoriazis
giurgiu gheorghe: o puteti descarca gratuit
Ven: da, stiu de unguentele.Sper sa fie bine, deoarece nu am primit niciodata medicamente pe cale orala- pentru psoriazis
Ven: o sa citesc, multumesc foarte mult
giurgiu gheorghe: deniplant nu este medicament
giurgiu gheorghe: este ceai de plante medicinale
giurgiu gheorghe: cu placere
Ven:
Ven: am sa citesc brosura si va voi contacta imediat ce trimit banii
giurgiu gheorghe: ok
Ven: o zi buna !
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Ven: multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic