vineri, 29 februarie 2008

Student cu psoriazis

Cos: va salut dom doctor
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: NU SUNT DOCTOR
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
Cos: aaa ma scuzati
Cos: da am citi despre ceaiul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale
Cos: si sunt interesat cum as putea sa intru in posesiea lui
Cos: am fost diagnosticat
Cos: cu psorizis
giurgiu gheorghe: da
Cos: si cum pot face as ajung sa imi iau tratamentul propus de dumenavoastra
Cos: spre exemplu
Cos: daca vineri
Cos: vin al dum,neavoastra
Cos: acolo in pantelimon
Cos: dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da poti veni vinerea intre 14 si 16
Cos: imi puteti vinde pe loc
giurgiu gheorghe: da
Cos: deci numai vinerea intre 14 si 16
Cos: corect?
giurgiu gheorghe: da numai atat
Cos: si mai am o curiozitate ceaiul acesta
giurgiu gheorghe: anume
Cos: ajuta de asemnea si prevenirea acderii parului
giurgiu gheorghe: nu pentru acest lucru exista alt produs
giurgiu gheorghe: o tinctura din plante
giurgiu gheorghe: de fapt sunt plante din care iti prepari singur tinctura
Cos: aha am inteles
Cos: pt ca eu mai am si problema caderii parului
Cos: si de aia am vrut sa stiu
giurgiu gheorghe: da
Cos: dumneavoastra ati avut si problema legata de caderea parului?
Cos: mergand spre calvitie
giurgiu gheorghe: nu
Cos: aha am inteles insa cine a folosit tinctura de plante amintita mai sus a reusit sa opreasca calvitia?
giurgiu gheorghe: opreste caderea parului
giurgiu gheorghe: nu stiu daca si calvitia
giurgiu gheorghe: acest lucru este si o dereglare interna nu numai la exterior
Cos: am inteles acuma
Cos: si inca ceva dumneavoastra ati urmat tratamentul 2 ani pana cand psoriziasul a disparut total definitiv si irevocabil?
giurgiu gheorghe: 2,5 ani si de 25 de ani nu mai am nimic
Cos: uau
Cos: si io sunt student si am problema asta
Cos: relativ
Cos: recent
Cos: din decembrie
Cos: si de atunci
Cos: am cautat in disperare pana sa gasesc ceav
Cos: si intr-o zi
giurgiu gheorghe: daca o sa-ti dai cu unguente te vei umple
Cos: v-am gasit pe google
giurgiu gheorghe: da, google ma cunoaste
Cos: si am citi povestea si am retinut in mare cam cum a a fost
Cos: cam cati oameni v-au trecut prin mana
Cos: adik au cumparat
giurgiu gheorghe: cateva mii
Cos: aha bun
Cos: si dupa cei doi ani a mai fost nevoie de ceva de intretinere
giurgiu gheorghe: la mine nu
Cos: insa sa inteleg ca la altii a fost nevoie de inca ceva?
giurgiu gheorghe: da unii dupa 10 ani
Cos: dupa 10 ani a revenit?
giurgiu gheorghe: da au mai baut ceaiul inca 3 luni si nu mai au nimic
Cos: da va multumesc ff mult am sa vin la dumenavoastra si o sa imi iau
Cos: va multumesc pt timpul acordat
giurgiu gheorghe: ok cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic