marți, 12 februarie 2008

SRD Societatea romana de dermatologie

ezxista la acesta adresa acest site si un forum al sau.
http://www.srd.ro/?pid=317&tid=96

Am stat mult timp si m-am gandit daca sa intervin in discutia de acolo sau nu.
Pana la urma dupa cum vedeti m-am hotarat sa particip si eu la ea ca un fost pacient bolnav de psoriazis.
Ati citit si auzit pana acum mai multe pareri despre ceaiul inventat de mine Deniplant . Unii sun ca le-a facut bine, altii sunt impotriva.
Insa daca pui in balanta cat bine poate face si cat rau,vei vedea ca balanta este pozitiva.
Dupa ce am scapat eu de psoriazis nu stiam daca am fost eu norocos sau daca intr-adevar plantele pot ajuta si pe altii. Pana la urma am zis ca daca unul singur se va bucura cum m-am bucurat si eu , munca mea nu va fi in zadar.Dintr-o statistica personala am ajuns la concluzia ca acest ceai poate da rezultate pozitive in peste 80% din cazuri. Sigur, ca cei care se incadreaza in cei 20% vor fi suparati si il vor contesta.
Problema acesta mi-am pus-o si eu si de aceea cei care sunt nemultumiti dupa prima luna de folosire, au posibilitatea de a primi banii inapoi. Acest lucru mi s-a parut corect si de aceea exista acesta garantie deniplant . Daca omul vede in prima luna ca nu il ajuta primeste banii inapoi fara nici o alta discutie.
Va las pe voi sa spuneti daca este bine sau rau si daca ati mai intalniti in alta parte aceasta oferta.
Cei care doresc mai multe amanunte pot intra pe .deniplant.ro sau ma pot contacta personal .

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic