joi, 28 februarie 2008

sunt de acord sa urmez tratamentul cu Deniplant

MM: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
MM: am primit mesajul dvs
MM: si sunt de acord sa urmez tratamentul dvs
MM: am citit detalile pe deniplant
MM: de acolo am luat relatii despre dvs
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: de unde esti
MM: bucuresti
giurgiu gheorghe: poti veni maine la birou sa cumperi ceaiul Deniplant
MM: am sa incerc
MM: problema este ca programul meu de lucru se termina la orele 17.30
giurgiu gheorghe: poti trimite pe altcineva
giurgiu gheorghe: eu sunt acolo pana la 16,30
MM: prefer sa vin eu ca sa pot discuta si cu duneavoastra
giurgiu gheorghe: ok
MM: ok
MM: va multumesc pt ca mi-ati raspuns
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic