vineri, 22 februarie 2008

delivery deniplant

C.T.: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
C.T.: am primit mesajul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
C.T.: si mi se pare o chestie stupida sa fac o programare pentru a obtine un ceai
giurgiu gheorghe: si mie mi se pare stupid sa discutam la acesta ora
C.T.: ma scuzati daca va deranjez
C.T.: o sa va trimit un mail in acest caz
giurgiu gheorghe: nu eset nici o problema insa daca nu esti de acord cu ce ai citit pe site nu stiu cum te pot ajuta
C.T.: castigati ceva daca eu imi fac programare?
giurgiu gheorghe: da
C.T.: eu am citit pe forumuri si m-am convins ca trebuie sa incerc acest tratament
giurgiu gheorghe: ordine si sa nu stea lumea la usa ca la carne
C.T.: si nu puteati sa fecti delivery?
C.T.: faceti
C.T.: scuze
giurgiu gheorghe: nu cunosc acest termen
C.T.: nu e normal sa paltesc inainte
C.T.: si apoi sa primesc produsul
giurgiu gheorghe: dar e normal sa primesc eu coletul inapoi neridicat?
C.T.: nu
C.T.: in cazul asta puteti cere un avans
giurgiu gheorghe: iar e birocratie multa si pierdem timp
giurgiu gheorghe: ai impresia ca esti singurul care comanzi
C.T.: mie imi este greu sa ajung in timpul saptamanii la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: pentru acest lucru s-a infiintat serviciul postal
C.T.: nu am apelat niciodata la acest serviciu pentru ca nu am incredere
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: daca era cineva care nu primea coletul cred ca tot internetul era plin de acesta stire
C.T.: ok
giurgiu gheorghe: pe cand daca citesti pe forum vei gasi cum primim colete inpoi si le trimitem a doua oara
C.T.: am inteles
C.T.: un cont bancar aveti?
giurgiu gheorghe: sigur
C.T.: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
C.T.: eu va tin cazul asta mai am nevoie de programare?
giurgiu gheorghe: in momentul intrarii banilor in banca , maxim a doua zi pleca coletul
C.T.: eu va trimit banii
C.T.: va dau adresa
giurgiu gheorghe: nu este novoie de programare daca nu veniti la bioru
C.T.: si in maxim 3 zile vreau sa am produsul la adresa ceruta de mine
giurgiu gheorghe: nu garantez ca sunt trei zile
giurgiu gheorghe: trimitem cu posta roaman
giurgiu gheorghe: garantez ca a doua zi pleca de la mine coletul
C.T.: eu vorbesc de bucuresti
giurgiu gheorghe: indiferent
C.T.: nu e corect
C.T.: pe langa faptul ca eu va trimit banii in avans
giurgiu gheorghe: atunic te invit la birou sa-i iei personal si am incheiat discutia
C.T.: dumneavoastra nu puteti sa-mi confirmati cand intru in posesia coletului
giurgiu gheorghe: eventual trimite pe cineva de incredere si am rezolvat situatia

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic