luni, 4 februarie 2008

Plata direct prin banca pentru Deniplant

Mi: Buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziau
Mi: va rog sa ma ajutati inca o data cu contul unde sa fac un transfer bancar pentru DENIPLANT
Mi: din pacate nu il mai am eu
Mi: vreau sa comand 2 cutii
Mi: cu livrare Ploiesti
Mi: se poate?
giurgiu gheorghe: un moment
Mi: multumesc
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: sau http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: gasiti toate informatiile
Mi: multumesc frumos
giurgiu gheorghe: cu palcere
Mi: va trimit confirmarea d eplata prin mail
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: si adrsa unde trebuie sa ajunga coletul
Mi: pe adresa giurgiu@deniplant.ro?
Mi: sau pe yahoo?
giurgiu gheorghe: da
Mi: ok
Mi: multumesc
Mi: am facut plata si v-am trimis un mail cu confirmarea
Mi: multumesc frumos pentru ajutor
giurgiu gheorghe: unmoment
Mi: ok
giurgiu gheorghe: da, maine va pleca coletul catre dumneavoastra
Mi is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite Mi to upgrade.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic