marți, 5 februarie 2008

E-manking pentru Deniplant

pe_adr: salut
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: buna ziua
pe_adr: sal
pe_adr: am citit despre denipland
pe_adr: as dori sa il comand
giurgiu gheorghe: si nu ati vazut cum se comanda/
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici sunt detaliile
pe_adr: am citit
pe_adr: de aici am luat adresa
giurgiu gheorghe: atunci astept banii
pe_adr: ok
pe_adr: ok
pe_adr: am sa ii trimit maine
giurgiu gheorghe: cand ii primim expediem plantele
pe_adr: dar e mai complicat asa trebuia sa le trimiti ramburs
giurgiu gheorghe: o fi pentru tine
giurgiu gheorghe: nu folosim acest sistem
pe_adr: ok
pe_adr: toata lumea lucreaza la fel
pe_adr: trebuie sa simplificam lucrurile
giurgiu gheorghe: care toata lumea
pe_adr: nu sa le complicam
pe_adr:
giurgiu gheorghe: ce vrei mai simplu
pe_adr: e mi-am dat si eu cu parerea
giurgiu gheorghe: pui banii la banca si astepti coletul
giurgiu gheorghe: la adresa pe care mi-o dai
pe_adr: pai tre sa ma duc la banca
giurgiu gheorghe: nu vad unde e greutatea
pe_adr: sa stau la coada
giurgiu gheorghe: daca nu ai banca in calculator trebuie sa mergi pe jos
giurgiu gheorghe: eu am E-banking
pe_adr: si eu am
pe_adr:
giurgiu gheorghe: atunci care e problema
pe_adr: hai ca iti trimit banii
giurgiu gheorghe: fa un transfer si gata
pe_adr: oku

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic