joi, 7 februarie 2008

AS VREA SA-MI TRIMITETI INCA 10 CUTII DE CEAI DENIPLANT.

Dr. C.P: BUNA DIMINEATA. AS VREA SA-MI TRIMITETI INCA 10 CUTII DE CEAI DENIPLANT.
giurgiu gheorghe: buna dimineata
Dr. C.P: N-am reusit saluam legatura din cauza timpului.
giurgiu gheorghe: si eu am unproiect nou Deniplant kids
giurgiu gheorghe: doua produse pentru copii
Dr. C.P: imi cer scuze, dar cred, asa cum imi mai spun si altii. m-am apucat de multe si sper sa le duc la bun sfarsit. va urez succesn noul pooect
giurgiu gheorghe: e termenul foarte scurt
giurgiu gheorghe: pana la 30 martie trebuie sa termin
Dr. C.P: eu nu reusesc niciodata sa termin, ce mi-am propus in ziua respectiva.
Dr. C.P: cu ce va pot ajuta in noul proiect.
Dr. C.P: cu ce va pot ajuta in noul proiect?
giurgiu gheorghe: multumesc, insa nu aveti cu ce
giurgiu gheorghe: sunt vre-o 5 dosare pe caare trebuie sa le completez
giurgiu gheorghe: un site un forum un blog toate noi
giurgiu gheorghe: un dosar de plan de afacere
giurgiu gheorghe: si inca altele
Dr. C.P: da, dar dvs sunteti si autor al produselor.
giurgiu gheorghe: da aici e problema ca autorul este fiica mea
giurgiu gheorghe: si eu acum muncesc pentru ea
giurgiu gheorghe: produsele sunt inventia ei
Dr. C.P: pe cand sa astept DENIPLANTUL
giurgiu gheorghe: astazi sau maine pun coletul
giurgiu gheorghe: sa-mi trimiteti tioate datele sa stiu ce trec pe factura
Dr. C.P: da. e vorba de o familie care studiaza intens.
giurgiu gheorghe: nu fiica mea se pregateste acum pentru medicina la bio si chimie
Dr. C.P: vi le trimit pe mail.?
giurgiu gheorghe: da
Dr. C.P: Pretul e acelasi?
giurgiu gheorghe: da 150
Dr. C.P: O ZI BUNA.
giurgiu gheorghe: multumesc la fel si vorbim

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic