vineri, 15 februarie 2008

Psoriazis la Suceava

MM: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: un moment
MM: ma numesc T.V. si tocmai am cumparat un ceai de la dumneavoastra prin intermediul unchesului meu V, P. care a fost ieri la dumneavoastra
MM:
MM: si bineinteles am cateva intrebari
giurgiu gheorghe: spuneti
MM: am 21 de ani si sunt din suceava..
MM: am psoriazis de 3 4 ani...
giurgiu gheorghe: da
MM: pana sa aflu de ceaiu dumneavoastra..
MM: am fost la Nicolae Panait
MM: si am urmat un tratament naturist...
MM: dar care nu a avut efect asupra mea...
MM: si acu am de gand sa incerc cu ceaiul dumneavoastra..
giurgiu gheorghe: sigur
MM: dati`mi cateva informatii referitoare la acest ceai Deniplant..
giurgiu gheorghe: ce anume
MM: trebuie sa tin un anumit regim ?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
giurgiu gheorghe: modalitatea de preparare a dat-o o data cu plantele
giurgiu gheorghe: se gasdeste si pe forum
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
giurgiu gheorghe: la acesta adresa
MM: ok
MM: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
MM: daca m`ai am si alte nelamuriri va voi contacta
giurgiu gheorghe: cu siguranta
MM: doresc sa va mai intreb ceva..
giurgiu gheorghe: da
MM: momentan iau niste Omega 3
MM: este ibne sa continui maid eparte cu ele?
giurgiu gheorghe: nu am nimic impotriva
giurgiu gheorghe: eu nu am luat in viata mea asa ceva
MM: si alte vitamine cum ar fi vitamax..vitamina A si Stres Management
giurgiu gheorghe: mai repede fructe
giurgiu gheorghe: de tt felul de cat pastile
giurgiu gheorghe: toate sunt chimicale
MM: nu sunt chimicale sunt facute de Hofigal
MM: sunt naturiste
giurgiu gheorghe: eu nu contest
giurgiu gheorghe: dar ti-am spus ceva fructe sunt mai bune
giurgiu gheorghe: umpleti un cos cu fructe de tot felul si vei fi mai castigat
MM: pai de 3 4 luni..tot mananc fructe intruna portocale, mandarine, mere, pere
giurgiu gheorghe: foarte bine si gutui sunt bune
giurgiu gheorghe: kivi
giurgiu gheorghe: mango
giurgiu gheorghe: pomelo
MM: ok
MM: credeti ca ar trebui pe cat posibil sa evit
MM: prajelile, alcoolul, cafeaua , carnea de porc , cacaua?
MM: nu am mai consumat asa ceva tot de cateva luni...
giurgiu gheorghe: la inceput poti face acest lucru, insa pe masura ce incepi ceaiul e bine sa renunti la regim treptat
giurgiu gheorghe: atunci nu intrerupe brusc ca pot apare probleme
MM: practic imi spuneti sa renunt la regim treptat...si sa incep sa consum de toate?
MM: in cantitati reduse?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: dar dupa ce vezi ca ceaiul da rezultate
MM: la mine psoriazisul nu a ajuns intr`o faza foarte grava...
MM: am pe scalp si la baza penisului...
MM: am m`ai avut pe coate si genunchi un inceput
MM: dar mi`a trecut\
giurgiu gheorghe: da
MM: ce sanse credeti ca as putea avea cu ceaiul dumneavoastra
MM:
MM: in faza in care e la mine psoriazisul
giurgiu gheorghe: 85% sunt sanse pozitive
giurgiu gheorghe: nu depinde de faza ci de cum va raspunde organismul
MM: si totusi din lunga dumneavoastra experienta...
MM: credeti ca aceasta boala este mai mult pe fond nervos?
giurgiu gheorghe: nu neaparat
MM: sunt o persoana care se eneveaza destul de repede..
giurgiu gheorghe: sunt raspunzatoare anumite organe interne
giurgiu gheorghe: ficat
giurgiu gheorghe: rinichi
MM: si f sensibil..
giurgiu gheorghe: organe suprarenale
MM: dupa ce ma enervez ..daca senzatia ete foarte puterika...in decursul 1 10 20 de minute..chiar si m`ai mult...
MM: simt fierbinti locurile in care am psoriazis...
MM: f fierbinti..
MM: le simt arzand
giurgiu gheorghe: da este adevarat
MM: asa mi`a aparut int recut in coate
giurgiu gheorghe: atunci se declanseaza anunite reactii
MM: dumneavoastra ati avut vreo metoda in a va linisti..
MM: adika ma refer la stare psihica..
giurgiu gheorghe: da
MM: eu cred ca are o mar eimportanta starea psihica..
MM: si sistemul enrvos
MM: nervos
giurgiu gheorghe: daca se darama casa trebuie sa ma agit
MM: in tratarea aceste boli
giurgiu gheorghe: in rest nimic nu e important
MM:
giurgiu gheorghe: cand vei ajunge la acesta conluzie vei vedea
MM: am incercat numeroase..pastile, de liniste , de somn, unguente
MM: si nimik..
MM: ceaiul dl panait
MM: care a fost de nimik
giurgiu gheorghe: nu rezolvi cu pastile
MM: mi`am dat seama
MM: si inca ceva doresc sa va mai intreb...
giurgiu gheorghe: da
MM: mai pot consuma si alte ceaiuri in afara de cel indicat..
giurgiu gheorghe: fara nici o problema
MM: am un ceai ce contine:musetel , sunatoare, tei si macese
giurgiu gheorghe: sigur
MM: si indulcit cu miere de albine si acrit cu lamaie
giurgiu gheorghe: macese catina si stafide
giurgiu gheorghe: eu beu acum dimineata
MM: sa fac un nou amestec
MM: ?
giurgiu gheorghe: da
MM: la care sa aduaug catina si stafide sa vad ce iese?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: poti incerca
MM: ce este mai indicat , plicuri sau planta maruntita?
giurgiu gheorghe: ce anume
MM: la ceaiuri in general
giurgiu gheorghe: e la fel
MM: apa cu care se preapara ceaiul dumneavoastra..
MM: trebuie sa fie plata?
giurgiu gheorghe: nu
MM: sau pot pune si de la chiuveta
giurgiu gheorghe: apa obisnuita
MM: apa obisnuita are si o cantitate de clor...si ma gandeamc a poate are vreun efect negativ sau ceva...
MM: despre sucurile acidulate ce parere avetzi , sa numai beau asa ceva..sa le reduc?
giurgiu gheorghe: eu la vremea respectiva eu am facut cu apa de bucuresti
giurgiu gheorghe: care e cea mai proasta
giurgiu gheorghe: chimicale
giurgiu gheorghe: eu nu beau asa ceva in familie
MM: in schimb sucurile naturale?
giurgiu gheorghe: sucul natural e cel facut de tine
giurgiu gheorghe: atat
MM: bineinteles
giurgiu gheorghe: e ok
MM: pentru igiena proprie
MM: ce ar trebui sa folosesc..
MM: sampon, sapun?
giurgiu gheorghe: obisnuite care iti plac
MM: momentan folosesc si un sampon special..pt piela capului...
MM: odata cu inceperea tratamentului cu deniplant credeti ca ar trebui sa renunt si la el..
MM: ?
MM: dupa ce ma spal cu acest sampon in decursu a 1 sapt..
giurgiu gheorghe: sa nu fie pt psoriazis
MM: dispar leziunile de pe cap
MM: o vreme
MM: am inteles
MM: ceea ce vreti sa imi explicati este ca trebuie sa urmaresc efectele ceaiului Deniplant?
MM: fara alte medicamente?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: trebuie vazut daca raspunde organismul sau nu
giurgiu gheorghe: asa pacaleli si amagiri cred ca te-ai saturat
MM: c`am da
MM: ce parere avetzi despre consumul de carne..
MM: ce ar fi m`ai indicat..
MM: conteaza daca e vita batrana sau tanara...
giurgiu gheorghe: nu am idee
MM: sau ma rog alte...feluri de animale
giurgiu gheorghe: omul mana ca ce ii place
MM: m`au innebunit altii cu ideile astea..
giurgiu gheorghe: eu mananc de toate
giurgiu gheorghe: ti-am spua pacaleli si amagiri
MM: inclusiv carne de porc?
giurgiu gheorghe: da
MM: majoritatea pacientilor de psoriazis pe care i`am intalnit in spitalul Colentina si Elias din Bucuresti cred ca carnea de porc, alcoolul , produsele ce contin cacaua si condimentele nu sunt indicate..ba mai mult de atat ca le declanseaza psoriazisul
MM: dintr`o data
giurgiu gheorghe: eu nu te contrazic
giurgiu gheorghe: fiecare cu parerea sa
giurgiu gheorghe: intra pe forum si vei gasi alte pareri
MM: efectele acestui ceai, a Deniplantului la majoritatea cazurilor pe care le`ati avut dumneavoastra..in cat timp au inceput sa se cunoasca
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua
MM: si cei care au inceput sa obtina rezultate finale bune
MM: cat timp au urmat acest ceai
MM: adica iau de exemplu 6 7 luni...
MM: scap de psoriazis..
MM: si intrerup?
MM: sau continui?
MM: sa iau ceaiul
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism
MM: dumneavoastra cat timp ati folosit acest ceai...
giurgiu gheorghe: se intrerupe treptat dupa ce dispar toate leziunile
giurgiu gheorghe: 2,5 ani
MM: va mai aparut dupa o perioada de timp..
MM: ?
giurgiu gheorghe: de 25 de ani nu
giurgiu gheorghe: au fost altii care au avut recadrere dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: au mai baut ceaiul 3 luni si nu mai au nimic
MM: ok
MM: cred ca v`am ametit destul
MM: cu intrebarile mele
MM: m`ai lasam si pe maine cateva intrebari
MM: va multumesc ...
MM: si gata va las
MM: noapte buna
giurgiu gheorghe: noapte buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic