miercuri, 20 februarie 2008

cum se prepara ceaiul Deniplant

Zzzz MasterZ: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Zzzz MasterZ: am si eu o intrebare la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: incep de maine sa beau Deniplant
Zzzz MasterZ: si in seara asta sa il prepar
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: spuneti`mi ceaiul cand se pune
Zzzz MasterZ: cand fierbe apa?
Zzzz MasterZ: sau in apa rece?
Zzzz MasterZ: inainte de fierbere
giurgiu gheorghe: nu , la inceput in apa rece , plicul cu ceai si lamaia
giurgiu gheorghe: eventual si zahar
giurgiu gheorghe: pt indulcire
Zzzz MasterZ: mierea se pune la sfarsit dupa ce a fiert?
giurgiu gheorghe: cand e rece
Zzzz MasterZ: deci dupa ce fierbe ceaiul..il las sa se raceasca dupa care ii pun mierea?
giurgiu gheorghe: da dimineata se pune mierea
Zzzz MasterZ: in functie de gust sau o anumita cantitate?
giurgiu gheorghe: dupa gust
Zzzz MasterZ: si ceaiul cum se bea
Zzzz MasterZ: ati spus ca se bea in decursul zilei
giurgiu gheorghe: pe tot parcursul zilei
Zzzz MasterZ: lamaia trebuie mancata cu tot cu coarja?in momentul cand beau si ceai?
giurgiu gheorghe: nu , se paote manca a doaua zi cand vrei cu coaja cu tot
Zzzz MasterZ: ce vroiam sa va intreb
Zzzz MasterZ: imi recomandati ceva
Zzzz MasterZ: pt starea de nervi?
giurgiu gheorghe: nu am ce
Zzzz MasterZ: spuneti`mi fumatul poate influenta cu ceva?
giurgiu gheorghe: din punctul meu de vedere nu
Zzzz MasterZ: sunt fumator si de aia va intreb
giurgiu gheorghe: citeste acesta aspect pe forum
giurgiu gheorghe: se discuta acolo
Zzzz MasterZ: k
Zzzz MasterZ: va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Zzzz MasterZ: va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Zzzz MasterZ: m`ai am o intrebare
Zzzz MasterZ: ceaiul la fierbere se acopera cu un capc?
Zzzz MasterZ: sau se lasa asa?
giurgiu gheorghe: fara capac
Zzzz MasterZ: si ar m`ai fi ceva
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: se pune un litru de apa
Zzzz MasterZ: dup care lamaia
Zzzz MasterZ: ?
giurgiu gheorghe: da
Zzzz MasterZ: deci nu conteaza daca debaseste 1 litru..
giurgiu gheorghe: sa ramana fara lamaie 750
Zzzz MasterZ: dupa ce se adauga lamaia
Zzzz MasterZ: deci se lasa la fiert
Zzzz MasterZ: pana ce ajunge c`am pe la 800
Zzzz MasterZ: cu tot cu lamaie
Zzzz MasterZ: ?
giurgiu gheorghe: depimde de lamaie
Zzzz MasterZ: ok
Zzzz MasterZ: multumesc
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic