vineri, 29 februarie 2008

psoriazisul si alcoolul

buna ziua
  Ma numesc E. N...
Tatal meu a fost diagosticat cu psoriazis de 6 luni
 si a incercat tot felul de creme dar toate au avut efect atunci pe
 moment.Cautand mai multe informatii despre aceasta boala am gasit ceaiul
 Deniplant despre care am citit pe forum ca are efecte pozitive in
 aceasta boala.As vrea ca tatal meu sa inceapa acest tratament dar vreau
 sa precizez ca el este pensionar pe caz de boala nu stiu exact
 diagnosticul doar stiu ca are probleme cu nervii si cateodata mai si bea
 alcool a fost alcoloic (si nu se poate lasa nu are vointa).Nu bea decat
 foarte putin dar asta i face foarte mult rau la nervi si presupun ca si
 la psoriazis.Intrebarea mea este credeti ca acest ceai l-ar ajuta sa
 trateze psoriazisul si dat fiid faptul ca este pensionar beneficiaza de
 reducere?
  multumesc si astept raspunsul dv.O zi buna va doresc!

Buna seara
Da, ceaiul deniplant poate sa-l ajuta la psoriazis chiar daca mai ciupeste
cate un pahar. Singura problema este ca s-ar putea sa mearga mai incet
daca chinuie in plus ficatul.
Legat de reducerile pentru pesioonari, conditiile sunt trecute pe site si
pe forum.In prima luna nu poate beneficia pentru ca exista GARANTIA
DENIPLANT (dupa o luna daca nu merge sau nu e multumit poate primi banii
inapoi)
Incepand de a doua luna daca sunt indeplinite conditiile, poate beneficia
de reducere 50%

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic