vineri, 1 februarie 2008

Psoriazis in OLANDA

giurgiu gheorghe: gresit nu trebuie sa renunte la nimic
giurgiu gheorghe: numai la unguente
giurgiu gheorghe: poate bea si manca ce doreste
KM: nu foloseste unguente fiidca nu-l mai ajuta
KM: doar tratament cu UV
giurgiu gheorghe: daca nu s-a saturat de unguente eu mai am rabdare
giurgiu gheorghe: mai rau
KM: as dori sa stiu daca exista posibilitatea de a-i trimite tratamentul par avion, in olanda
giurgiu gheorghe: eu trimit prinposta in toata europa
giurgiu gheorghe: prin scrisoare recomandata inn plic antisoc
KM: imi puteti spune un pret in euro?
giurgiu gheorghe: 150 lei noi pt o luna
giurgiu gheorghe: cred ca in jur de 40 euro
giurgiu gheorghe: la cursul bnr
KM: am sa discut cu el si am sa-i expun acest lucru in speranta ca va intelege si va voi contacta ulterior
KM: e bine asa?
giurgiu gheorghe: varianta www.deniplant.ro este si in engleza
giurgiu gheorghe: dupa ce citeste sigur ca putem discuta
KM: multumesc pentru rabdare si promptitudine
KM: numai bine si o seara placuta in continuare
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic