duminică, 17 februarie 2008

Lupus eritematos si psoriazis

ALE appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to ALE 's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

ALE : Buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
ALE : stimate domn azi am descoperit site-ul dvs
giurgiu gheorghe: care din ele
ALE : din nefericire, mamei mele i s-a pus diagnosticul de psoriasis
giurgiu gheorghe: da
ALE : cautand pe net ce presupune acesta boala am descoperit acest site
ALE : problema noastra nu se opreste aici
giurgiu gheorghe: anume
ALE : cu multi ani in urma eu am fost diagnosticata cu lupus eritematos diseminat'
giurgiu gheorghe: da
ALE : din pacate tratamentul pentru boala mea nu numai ca este costisitor, dar tabletele pe care le luam erau din import si foarte greu de gasit
ALE : mai mult au foarte multe efecte secundare
giurgiu gheorghe: sunt convins
ALE : am citit pe site-ul dvs. ca ceaiul pe care il promovati este benefic si pentru aceasta boala
giurgiu gheorghe: sigur, am avut mai multe persoane care au avut rezultate pozitive
ALE : va rog sa-mi spuneti daca ati tratat si bolnavi de lupus si care au fost rezultatele
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: cum am spus
giurgiu gheorghe: au disparut leziunile de pe fata si analizele au iesit bune
ALE : vreau si eu sa incep acst tratament
ALE : mama mea este pensionara
giurgiu gheorghe: de unde esti
ALE : eu stau in bucuresti
ALE : parintii mei stau in ploiesti
giurgiu gheorghe: poti veni vinerea la birou sa le iei personal
ALE : mai este valabila reducerea pentru pensionari?
giurgiu gheorghe: in prima luna nu e reducerea pt ca e garantia deniplant
giurgiu gheorghe: dar din a doua da
giurgiu gheorghe: conditiile sunt pe net
ALE : daca am inteles bine, pentru pensionar este suficient o copie de pe CI, diagnosticarea si copie de pe talonul de pensie
giurgiu gheorghe: da si inregistrarea pe forum cu posteare cel putin o data pe luna un mesaj
ALE : da
ALE : pe site am citit ca nu exista monentan pe stoc decat ceaiul la pliculete, asa este?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: celalalt nu se mai produce
ALE : am inteles
ALE : cam care este durata tratamentului pentru mine?
giurgiu gheorghe: nu pot sti
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare pacient ion parte
ALE : ca sa pot veni vinerea la cabinet trebuie sa-mi fac programare?
giurgiu gheorghe: nu neaparat
ALE : care este programul la cabinet?
giurgiu gheorghe: vinerea de la 14 la 16,30
ALE : si unde este cabinetul
ALE : cu scuzele de rigoare dar nu am vazut pe site
giurgiu gheorghe: Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 42 Sector 2 Bucuresti
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
ALE : multumesc mult!
giurgiu gheorghe: cu placere
ALE : inca o intrebare, daca nu va suparati
giurgiu gheorghe: da
ALE : pe unul din site-uri am citit ca incepand cu 2008 ceaiul se va gasi si in farmacii, asa este?
giurgiu gheorghe: da dar nu stiu in care din ele a trimis distribuitorul
ALE : si are acelasi pret?
giurgiu gheorghe: da
ALE : multumesc mult de tot si sper sa nu va suparati daca va mai deranjez cu intrebari......
giurgiu gheorghe: nici o problema
ALE : multumesc, o zi minunata in continuare!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic