vineri, 29 februarie 2008

Adresa unde ati trimis banii este gresita

Stimate domnule GIURGIU,

Va rog sa-mi confirmati primirea sumei de 300 Ron pentru ceaiul DENIPLANT
pentru doua luni de tratament (anexez inca odata fotugrafia chitantei de
plata prin mandat postal).
Intrucat pachetul va trebui livrat la of.postal 32 Bucuresti, as dori sa
fiu sigur ca voi putea continua tratamentul cu ceai fara intrerupere si ca
voi intra in posesia ceaiului.

Va multumesc,

Prof. M..-D.. D... Ph.D.

Buna seara domnule profesor,


Am primit si mesajul anterior, insa am asteptat sa primesc banii pentru a
va expedia coletul, insa nici pana astazi banii nu au ajuns.
Mergeti cu chitanta la posta si faceti reclamatie pentru a se verifica
unde sunt banii.
De la noi maxim a doua zi dupa ce primim bani pleca coletul.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Revin
Am verificat inca o data chitanta de expediere a banilor si am constatat
ca ati expediat banii la CP1 voluntari ilfov.
Asadar banii au ajuns acolo si sunt convins ca sa sunt acolo si acum.
adresa mea este OFICIUL POSTAL PIPARA Casuta postala 1
Localitate Voluntari jud ilfov cod 077191.
Localitatea voluntari are doua oficii unul in oras si unul in cartierul
PIPERA. care este la 10 km distanta.

Asadar cum v-am spus si anterior trebuie sa mergeti sa faceti reclamatie
la posta sa va vina banii inapoi sau sa fie trimisi la adresa unde
trebuie.


Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic