luni, 25 februarie 2008

AM BOALA PSORIAZIS DE 5 ANI .CE ZICETI O SAMI TREACA?

w Recent Messages (F3)

D.N.: buna seara domnu GIURGIU
giurgiu gheorghe: buna seara
D.N.: AS VREA SA VA ANTREB DACA SE GASESTE CEAIUL DENIPLANT AN FARMACI
giurgiu gheorghe: ar fi trebuit , insa nu stiu in care a ajuns
D.N.: AS VREA SA CUMPAR SI EU ACEST CEAI
giurgiu gheorghe: aici aveti detaliile:http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
D.N.: AM BOALA PSORIAZIS DE 5 ANI .CE ZICETI O SAMI TREACA?
giurgiu gheorghe: de unde sa stiu eu
giurgiu gheorghe: este prima data cand discutam si vreti sa va promit ca va vindecati?
D.N.: PAI CU ACEST CEAI DENIPLANT
giurgiu gheorghe: au fost 85% carzuri pozitive
giurgiu gheorghe: in prima luna maxim a doua se poate vedea cum raspunde organismul
D.N.: DA...V-AM ANTELES
giurgiu gheorghe: de aceea este si GARANTIA DENIPLANT
giurgiu gheorghe: dupa o luna puteti primi banii inapoi
D.N.: BINE VA MULTUMESC MULT
giurgiu gheorghe: ok cu placere
D.N.: O SEARA PLACUTA
D.N.: VA DERANJEZ IARASI,DOAR O ANTREBARE MAI AM BANI SE POT PUNE SI PRI POSTA SAU PRIN BANCA ?EU SAPTAMANA ACEASTA VREAU SA COMAND CEAIUL SI DUPA CAT TIMP AL VOI PRIMI
giurgiu gheorghe: da si prinposta si prin banca
giurgiu gheorghe: in momentul primirii banilor, maxim a doua zi pleca coletul de la noi
giurgiu gheorghe: daca trimiti prin banca sa ma anunti si sa-mi dai adresa unde trebuie sa trrimitem coletul
D.N.: OK ,VA MULTUMESC MULT
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic