vineri, 22 februarie 2008

Psoriasis in Noua Zeelanda

ugbstaff: Buna seara, domnule Giurgiu. Va scriu din Noua Zeelanda cu mare bucurie ca v-am gasit.
giurgiu gheorghe: buna seara
ugbstaff: Va scriu cu mari sperante, fiul meu, in varsta de 14 ani are psoriasis, pe scalp si, de aproape un an foloseste o crema pe care i-au dat-o medicii de aici dar fara rezultat.
giurgiu gheorghe: daca are contizon in ea e foarte rau
ugbstaff: Va pot trimite o poza. Se numeste Dermol.
giurgiu gheorghe: atata timp cat tratamentul se rezuma la a trata pielea distrusa nu se va obtine un rezultat multumitor
ugbstaff: Cum as putea sa comand Deniplant? Sau ce altceva putem face?
giurgiu gheorghe: nu este nevoie sunt convins ca toate sunt la fel
giurgiu gheorghe: eu nu stiu alta metoda in afara de Deniplant
giurgiu gheorghe: sincer in noua zeelanda nu am trimis pana acum
giurgiu gheorghe: aveti ceva rude sau cunostinte in romania
ugbstaff: Da, asta ar fi cea mai buna metoda, pt. ca nu stiu cat costa taxele postale. Am sa rog o ruda sa comande si o sa imi trimita.
giurgiu gheorghe: E foarte bine asa
giurgiu gheorghe: Ma contacteaza telefonic
giurgiu gheorghe: si stabilesc cum procedam
giurgiu gheorghe: in general cand primim banii expediem plantele
giurgiu gheorghe: pentru o luna costa acum 150 lei (RON)
ugbstaff: Va multumesc, e foarte important ca puteti fi abordat cu usurinta. O sa comandam si speram sa fie cu folos. Sa va dea Dumnezeu sanatate.
giurgiu gheorghe: cum am precizat la inceput nu-i mai dati cu acel unguent
giurgiu gheorghe: o crema de fata sau un ulei de masline , catina , etc
ugbstaff: Adevarul este ca nu e chiar grav in acest moment, are doar pete rosii si crusta aceea galbena dar trebuie sa se tunda des.
giurgiu gheorghe: stiu
ugbstaff: Si oricum, nu vrem sa evolueze.
giurgiu gheorghe: dar pe masura ce va raspunde la ceai veti vedea ca se subtiaza singura crusta si cade mult mai usor ca o matreata mai mare
ugbstaff: Speram. Va multumesc mult de tot.
giurgiu gheorghe: cu placere si astept sa ma contactati cand va hotarati
ugbstaff: Sanatate multa, numai bine!
giurgiu gheorghe: la fel si o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic