joi, 14 februarie 2008

adresa de corespondenta Deniplant

. angel: buna ziua va rog sami dati si mie cealalta adresa pe care pot sa va trimit banii k mi-ati mai dato odata dar nu o mai gasesc
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici gasiti toate datele
. angel: da styu adresa asta dar data trecuta cand am fost la posta sa tr banii mia zis k nu e buna adresa k nu exista of postal pipera si vam zis si miati dat alta adresa si ati zis k o sa ajunga m greu banii dar o sa ajunga si nu o mai am
giurgiu gheorghe: la acesta adrea primesc zilnic corespondenta daca tasteaza cod 077191
giurgiu gheorghe: gaseste pipera
giurgiu gheorghe: STEFAN CEL MARE NR 6 VOLUNTARI ILFOV
giurgiu gheorghe: puteti trimite si aici dar v-am spus e posibil sa se plimbe pe la voluntari
. angel: da iam explicat k am mai tr o data dar nu a vrut o sa va trimit pe asta lalta
. angel: multumesc
giurgiu gheorghe: de ce nu terimiteti prin banca
. angel: prin banca??
giurgiu gheorghe: da gasiti contul unde v-am spus sa cititi
. angel: si tot asa ajung banii?? sau mai repede?
giurgiu gheorghe: nu ajund in cateva ore
giurgiu gheorghe: si nu platiti nici taxe daca puneti la tiriac
giurgiu gheorghe: dupa ce depuneti banii ma anuntati sa verific
giurgiu gheorghe: dca au intrat banii
giurgiu gheorghe: imi dati adresa unde trebuie sa trimitem plantele si a doua zi pleca coletul
. angel: bn inainte sa tr banii o sa va zic
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic