marți, 5 februarie 2008

Da ,banii au intrat, maine pleca coletul

daniel ...: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
daniel ...: am vorbit azi cu dv la telefon
giurgiu gheorghe: da
daniel ...: va trimit confirmarea de plata
You have received 1 file from daniel ....
Email.jpg
Open (Alt+Shift+O)

daniel ...: daca aveti nevoie si de alte date va rog sa-mi cereti
giurgiu gheorghe: acum o ora am verificat banca si inca nu au intrat banii
giurgiu gheorghe: voi verifica din nou si daca au intrat maine va pleca coletul
daniel ...: cred ca doar maine vor intra
daniel ...: transferul de la o banca la alta dureaza cred ca o zi
giurgiu gheorghe: dca puneati la tiriac intrau in cateva ore
daniel ...: stiu
daniel ...: dar contul meu este la ING Bank
daniel ...:
giurgiu gheorghe: ok
daniel ...: sa va uitati va rog pe ce v-am trimis , la adresa
daniel ...: daca mai e nevoie de ceva date
giurgiu gheorghe: numele nu este ttrecut
giurgiu gheorghe: precizati numele
daniel ...: ... DANIEL DUMITRU
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: acum este in regula
daniel ...: numar de telefon daca aveti nevoie
giurgiu gheorghe: nu este nevoie lasati o adresa de meil
giurgiu gheorghe: trimiteti un mesaj pe giurgiu@deniplant.ro
daniel ...: daniel_...@yahoo.com
giurgiu gheorghe: ok
daniel …. astept confirmarea dvs , o zi placuta in continuare
giurgiu gheorghe: ok can vad ca au intrat banii pleaca coletul
daniel ….: maine cel tarziu sau pate mai dupamasa
giurgiu gheorghe: cum am spus coletul va pleca maine
daniel ….: ok
giurgiu gheorghe: gata au intrat banii
daniel ….. e in regula
giurgiu gheorghe: maine pleca coletul

daniel …: prin ce serviciu este trimis?
giurgiu gheorghe: posta obisnuita
giurgiu gheorghe: posta romana
daniel ….: ok
daniel ….: astept atunci
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic