vineri, 29 februarie 2008

artrita psoriazica

Domnule Giurgiu,
 
 Am descoperit acum cateva zile, pe internet, site-ul dvs. Am 37 ani si
 sufar  de psoriazis de la varsta de 14-15 ani. Dupa nasterea celui de al doilea
 copil (acum 3 ani) organismul meu este parca din ce in ce mai afectat de
 boala, crustele s-au extins si , de 3 luni, am dureri chinuitoare la
 nivelul  articulatiior (la genunchi, calcai si degetele mainii - asimetric)- sunt
 ingrijorata de posibilitatea de debut a artritei psoriazice. Nu folosesc
 unguente cu medicamente doar un gel cu aloe vera si vitamina A+D.
 
 Intrebarea mea este :
 
 Daca fac tratamentul cu ceai deniplant pentru cruste, exista sanse sa se
 amelioreze manifestarile la nivelul articulatiilor sau pentru acestea
 trebuie sa caut alt tratament?( In lista de produse nu am gasit nimic
 specific pentru articulatii).
 
 Va multumesc

 Va rog sa-mi trimite-ti numarul contului in care tebuie sa platesc ceaiul
 deniplant.
 
 Pot sa platesc cu cardul ?


Buna ziua

Da , ceaiul Deniplant a ajutat si la artrita psoriazica
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
La aceste doua adrese gasiti toate detaliile unde trebuie sa trimiteti banii prin posta sau prin banca. deocamndata inca nu se poate plati cu cardul direct ci numai prin ordin de plata la banca

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic