miercuri, 6 februarie 2008

Iar colet neajuns la timp

  Buna ziua numele meu este D. O. sunt din Oradea.Saptamana
 trecuta v-am trimis un fax cu chitanta platita la banca in valoare de
 150 ron contravaloarea ceaiului deniplant,suma fiind platita in
 Baia-Mare.Chitanta a fost trimisa la nr de fax 0212338973.V-qm rugat
 sa-mi trimiteti ceaiul la Oradea pe adresa b-dul D........ nr...
As dori sa imi spuneti daca ati primit faxul si cand imi trimiteti
 ceaiul.Va multumesc anticipat.
 

Buna ziua Stimata Domna
Cum am precizat si in mesajjul anterior, coletul a plecat de la noi pe data de 30,01.08 la adresa care ati solicitat-o.

Va rog sa mergeti la posta si sa intrebati daca nu v-a sosit coletul.
Eu nu pot sa fac reclamatie de cat dupa 30 de zile

Va trimit atasat copia de pe chitanta de expediere cu data postei de plecare.

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic