duminică, 10 februarie 2008

Lupus eritematos

Show Recent Messages (F3)

B.D is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite B.D to upgrade.

B.D: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
B.D: as vrea sa vb putin cu dv
giurgiu gheorghe: da
B.D: daca se poate
giurgiu gheorghe: sigur
B.D: zilele trecute am aflat ca am lupus
B.D: stiti eu credeam ca am psoriazis
giurgiu gheorghe: da
B.D: si vreau sa va intreb ce stiti despre boala asta
B.D: este adevarat este asa de crunta???
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: asa este insa pe de-o parte mai rea de cat prsoriazisul , pe de alta mai usoara
B.D: chiar daca am facut din cauza soarelui?
giurgiu gheorghe: nu se face de la soare
B.D: genetic nu aveam de la cine
giurgiu gheorghe: este o boala sistemica
B.D: pt ca imi cunosc f bine rudele
giurgiu gheorghe: sitemul imunitar e de vina
B.D: aha
B.D: inteleg
B.D: si este adevarat ca sunt afectate si organele?
giurgiu gheorghe: la analize au iesit celule lupice?
B.D: pai sunt prog..la Buc...pt biopsie
B.D: sunt curioasa
B.D: sa vad ce imi iese
giurgiu gheorghe: cine a spus lupus
B.D: doamna dr tudor
B.D: de aici de la cta
giurgiu gheorghe: asa doar pe vazute?
B.D: da
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ma abtin
B.D: dar vreau sa va spun ca sunt distrusa
giurgiu gheorghe: la alte comentarii
B.D: aha
B.D: inteleg
B.D: si este posibil ca si copilul meu sa o faca?
B.D: bine am doi
giurgiu gheorghe: citeste pe net despre acesta boala si cum se poate analiza
B.D: dar boala asta o am de vreo 6 ani
giurgiu gheorghe: ca si in psoriazis e predispozitia erediatara care s-a ransmis oricum
B.D: am baietelul de 2 ani si 7 luni
giurgiu gheorghe: dca va gasi terenul slab declanseaza daca nu NU
B.D: este posibil sa faca si el?
B.D: aha
B.D: nu as vrea sa faca
giurgiu gheorghe: e posibil dar tot la fel de bine nu
B.D: ar fi bine sa nu
giurgiu gheorghe: dee acee s-a inventat Deniplant kids
giurgiu gheorghe: pentru prevenire si tratare pt copii
B.D: am tot citit pe net si m-am ingrozit
B.D: de aceea am vrut sa mai stiu o parere
giurgiu gheorghe: da asa este cine nu are deniplant se ingrozeste
giurgiu gheorghe: am intalnit cateva cazuri cu lupus clasic care s-a rezolvat cu Deniplant
B.D: sanse de vindecare am vazut ca nu prea sunt
giurgiu gheorghe: cu eruptioe pe fata tip fluture
B.D: da
B.D: asa ceva am eu
B.D: dar nu este asa de urata eruptia cum am vazut pe net
giurgiu gheorghe: pai de aceea dotorita a spus asa
B.D: la mine e ceva f usor
B.D: sau cel putin deocamdata
giurgiu gheorghe: dar se poate sa i celule lupice si se poate sa nu ai
giurgiu gheorghe: pentru ca e la inceput
B.D: si daca nu as avea?
giurgiu gheorghe: ar fi mai usor de tratat
B.D: aha
B.D: am vazut ca si tratamentul medicamentos e destul de greu
giurgiu gheorghe: dar inca o data , eu nu sunt medic
B.D: si prima data cand am fost eu la dermatolog
giurgiu gheorghe: imi dau si eu cu parerea doar
B.D: tot asa am facut un tratament super greu
B.D: da inteleg
B.D: oricum eu simt ca sunteti in masura
B.D: altfel nu va intrebam
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale
giurgiu gheorghe: si pentru acest lucru trebuie sa stiu pentru ce vand
B.D: am citit despre o doamna si spunea ca o are de 31 de ani
B.D: ce sa mai cred
B.D: bine defapt pana la b
giurgiu gheorghe: pai ca si in psoriazis daca nu exista tratament alopat
B.D: pana ce voi face biopsia nu stiu
giurgiu gheorghe: trebuie biopsie si analiza sangelui
B.D: da cred
giurgiu gheorghe: medicii ar trebui sa stie mai bine ce trebuie
B.D: aici nu avem dr asa buni cred
B.D: dr spunea ca nu are incredere si m-a trimis la Buc...
B.D: da dar imi este frica de ce ma asteapta
giurgiu gheorghe: da ca aici sunt caini cu covrigi in coada !
B.D: desi ma consider o persoana destul de tare
B.D: nu stiu cum o sa fie
giurgiu gheorghe: important este sa afli ce ai nu ce urmeaza
B.D: da ceva de genu.....ma rog
B.D: ma refeream la ce ati spus mai sus cani cu covrigi in coada
giurgiu gheorghe: sigur , si aici sunt foarte multi medici
B.D: ma simt un pic mai bine dupa ce am vb cu dv
giurgiu gheorghe: la tot coltul intalnesti cate unul
giurgiu gheorghe: am vrut sa zic la tot spitalul
B.D: pai nu am incotro deocamdata trebuie sa merg pe mana lor ca sa zic asa
giurgiu gheorghe: normal
B.D: si sincer sa va spun spitalul e nou
B.D: si nu stiu denumirea
giurgiu gheorghe: eu nu am nimic cu ei, chiar recomand bolnavilor sa merasga la ei
B.D: ca imi este destul de greu sa descifrez ce e scris de dr acolo pe nilet
B.D: bilet
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: la coletina?
B.D: nu stiu daca ati auzit de trifu rodica
B.D: nu
giurgiu gheorghe: sigur, e la colentina
giurgiu gheorghe: parca
B.D: asa?
B.D: am add
B.D: dar daca nu cunosc Buc...
B.D: tot degeaba
giurgiu gheorghe: sigur eu cand aud de colentina sitii ce spun?
B.D: nu stiu
B.D: ziceti
giurgiu gheorghe: Este spitalul unde daca vrei sa mori, mergi linistit acolo ca se rezolva
giurgiu gheorghe: asa a facut si tatal meu
B.D: aceeasi parere mi-am facut-o si eu
giurgiu gheorghe: si multi altii pe care i-am vazut la telefizor.
B.D: dupa tot ce am auzit de ei
giurgiu gheorghe: e o parere proprie
B.D: inteleg
B.D: dar asa gandesc si eu
B.D: ce va spune ....tronson imgb?
giurgiu gheorghe: nu contest calitatea personalului de acolo , insa eu acesta eticheta i-am pus-o
B.D: acolo e spitalul asta
B.D: si cica e nou
giurgiu gheorghe: pe stefan cel mare
B.D: putina lume stie de el
B.D: cel putin asa mi-sa spus
giurgiu gheorghe: inseamna ca nu e acela
giurgiu gheorghe: si e unspital particular
B.D: cred
B.D: scarlat.......numai stiu ca nu prea inteleg scrisul
giurgiu gheorghe: colentina e vechi de 100 de ani
B.D: pai asta va spuneam mai sus
giurgiu gheorghe: Scarlat longhin
B.D: ca asta ar fi nou
B.D: dar ma gandeam sa fie totusi acolo si o fi infiintat ceva nou
giurgiu gheorghe: pe la cutitul de argint
B.D: intre timp
giurgiu gheorghe: la parcul libertatii?
B.D: da da asa
giurgiu gheorghe: e si ala vechit tot de 100 ani
giurgiu gheorghe: dar poate au o aripa noua
B.D: Scarlat Longhin
giurgiu gheorghe: ca la partid
B.D: da
giurgiu gheorghe: e director un batranel simpatic
giurgiu gheorghe: am vorbit o data cu el
B.D: cine cunoaste,cunoaste
B.D: eu sunt paralela
giurgiu gheorghe: ai timp sa inveti
B.D: si nici nu vreau sa ajung sa-i cunosc prea bine
giurgiu gheorghe: vei face cale batuta la ei
B.D: eu speram sa fie numai odata
giurgiu gheorghe: sigur, toata lumea sera acest lucru
B.D: da
B.D: pai sper si eu
B.D: asta ne mai ramane in ultima faza
B.D: speranta
giurgiu gheorghe: Nu ea nu trebuie sa moara
B.D: ca suntem asa de slabi si uitam de credinta
giurgiu gheorghe: de acea eu constituiseam fundatia medicala speranta
B.D: am auzit de Speranta
B.D: si nu ati reusit?
giurgiu gheorghe: nu ai auzit de speranta lui vadim tudor
giurgiu gheorghe: am reusit
B.D: si ce vreau sa va mai intreb daca ,cumva stiti
giurgiu gheorghe: dar acum nu mai activeaza dinlipsa de colaboratori
B.D: este posibil sa ma interneze?
giurgiu gheorghe: eu m-am apucat de afaceri
giurgiu gheorghe: nu am idee
B.D: rau ,rau de tot
B.D: aha
B.D: nu mi-sa spus
B.D: vrem sanatate dar demulte ori cei cu bani nu fac nimic pt ajuta semenii
giurgiu gheorghe: daca ei sunt sanatosi, normal
B.D: ma refer la ce spuneati cu....colaboratorii
giurgiu gheorghe: e gra munca patriotica
giurgiu gheorghe: a trecut vremea ei
giurgiu gheorghe: si eu m-am saturat de ea
B.D: va multumesc mult ca m-ati ascultat si mai mi-ati dat o raza de speranta
B.D: va cred,,,,asa este
giurgiu gheorghe: sigur, dupa ce stii ce ai mai vorbim
B.D: da cum sa nu
B.D: am stiut ca fac bine daca va cerc parerea
giurgiu gheorghe: macar sufelteste!
B.D: ma bucur ca totusi boala asta nu este si contagioasa
B.D: da
B.D: atunci mai vb
B.D: o sa va mai rapesc din timp
B.D: multumesc inca odata
B.D: o zi buna va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic