duminică, 17 februarie 2008

Deniplant-social a fost aprobat.

Domnule giurgiu va scriu in disperare de cauza si pareti a fi singurl
 ajutor nesperat pe care il mai am ,am aflat intimplator de domnia voastra
  am trimis o comanda prin posta acum aproximativ trei saptamini,de atunci
 boala mea care o port de aptoximativ 10 ani s=a agravat si mai tare
 ,aprindu-mi noi eruptii de psoriazis pe tot spatele ,membrele inferioare
 superioare ,piept ,coate genunchi ,pe zone intinse .va rog ajutati=ma
 trimitindu-mi comanda ce este facuta pe numele de anton dumitru
 rm valcea str goranu nr 52 jud valcea .
 am capatat aceasta cumplita boaala in urma unei mari tragedii ,petrecuta
 in familia mea ,accidentarea si mutilarea pe viata a ambilor mei copii de
 catre un sofer(politist )inconstient,ce a ramas binenteles nepedepsit.
 sint pensionar cu gradul 2 de invaliditate .v-am trimis toate documentelem
 ,prin posta la casuta postala indicata in adresa deniplant
 va multumesc din tot sufletul sper ca ma voi face bine prin tratamentul
 domniei voastre ,cu deosebita stima ,anton dumitru

******** 
Buna ziua
Da am primit cererea dumneavoastra pentru Deniplant-social si a fost solutionata favorabil.
http://deniplant.ro/forum/viewtopic.php?t=133

Asadar,daca doriti sa cumparti ceaiul Deniplant va costa 50 lei(RON) pentru o luna de zile

Ne trimiteti banii pe adresa de corespondenta si in momentul cand i-am primit expediem plantele
Detalii puteti gasi si la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic