vineri, 15 februarie 2008

fiica mea de 24 de ani are....urticarie

N M: Buna ziua!
giurgiu gheorghe: buna ziua
N M: am citit si eu pe site despre ceaiul DENIPLANT
giurgiu gheorghe: da
N M: de cateva zile fiica mea de 24 de ani are....urticarie si se afla in spital la Timisoara.
N M: spuneti-mi va rog, o ajuta acest ceai?
giurgiu gheorghe: da, este posibil
giurgiu gheorghe: au mai fot cazuri asemanatoare caer au avut succes
N M: in cazul unui tratament medicamentos, credeti ca ar trebui intrerupt si luat numai ceaiul?
giurgiu gheorghe: daca nu e vorba de unguente se poate urma impreuna
N M: unguente foloseste si acum
giurgiu gheorghe: foarte rau
N M: asta i-au dat in spital. peritol, claritine si un unguent.
giurgiu gheorghe: sunt convins
N M: deocamdata i se fac analize dar...sunt bune
giurgiu gheorghe: si de aceea nu i-a trecut
N M: din cauza unguentului?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: eu asa cred
N M: astept externarea si in functie de rezultat, o sa va contactez.
giurgiu gheorghe: sigur putem discuta
giurgiu gheorghe: important este sa nu-i dati cu unguente cu cortizon
N M: in timp ce foloseste ceaiul? sau deloc?
giurgiu gheorghe: nici acum nu e bine
giurgiu gheorghe: nu se rezolva de la el ci se face mai rau
N M: of, of!!!!
giurgiu gheorghe: cititi pe net si va veti convinge
N M: toata noaptea am citit de pe site-urile dvs
giurgiu gheorghe: nu nu mai la mine
N M: de asta am apelat la mess
giurgiu gheorghe: sunt si in alte parti informatii care spun acelasi lucru
N M: am citit si despre medicamente
N M: o confuzie totala pt noi necunoscatorii
giurgiu gheorghe: sigur fiecare invata din propriile greseli
N M: din pacate
giurgiu gheorghe: daca ar face toata lumea ca mine sa spuna prin ce a trecut
giurgiu gheorghe: nu ar mai fi atata ignoranta
N M: cand esti la necaz, te agati ca innecatul si de un pai. eu de mult nu mai cred in medici.
N M: asa este
giurgiu gheorghe: nici asa nu e bine
giurgiu gheorghe: ca uneori mai scapa cate unul si cu viata din mana lor
N M: bine ati zis...uneori
giurgiu gheorghe: Astfel de afectiuni ca si a fiicei daca nu cedeaza la primul tratament extern inseamna ca are radacini interne care trebuiesc rezolvate
giurgiu gheorghe: peritol claritie ii da ca s nu mai perceapa mancarimea nu sa rezolve problema
N M: asta as vrea eu sa descopar, radacinile. nu cred ca analizele ma ajuta prea mult.
N M: cauza daca as afla-o...
giurgiu gheorghe: sistemul imunitar a scazut sub un anumit prag si anumite organe interen au fost deranjate
giurgiu gheorghe: este un raspuns cutanat la acel deranj
giurgiu gheorghe: nu rezolvi deranul nu rezolvi nimic
N M: asa este, da. am citit ca astea nu vindeca si amelioreaza.
giurgiu gheorghe: pai atunci va imbatati cu apa rece
N M: dar dvs aveti ceva anume pt. asta?
N M: ce sfat imi puteti da?
giurgiu gheorghe: exista o formula derivata a ceaiului Deniplant
giurgiu gheorghe: sfat v-am dat
giurgiu gheorghe: nu dati cu unguente
N M: am inteles
N M: adica?
giurgiu gheorghe: inca o data unguente pot face bine pe moment dar pe termen lung e un dezastru
N M: sa incerc Deniplant? ar fi o solutie?
giurgiu gheorghe: e o varineta care nu poate face rau
giurgiu gheorghe: dupa o luna de tratament daca nu sunteti multumita puteti veni la bucuresti sa primiti baniii inapoi
N M: fac oarte din clasa de jos. vorbindu-va despre copilul meu...nu ma gqandesc la asta. vreau sa-i fie bine.
giurgiu gheorghe: garantia de Deniplant este pentru toata lumea
N M: am inteles
N M: astept externarea, rezultatele toate la analize si o sa va caut.
N M: in cat timp pot intra in posesia ceaiului?
giurgiu gheorghe: sigur, va astept
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim banii expediem plantele
N M: am inteles.
N M: am listat deja cateva zeici de pagini de pe site legate de ceai
giurgiu gheorghe: e bine cititi si brosura am fost bolnav de psoriazis
N M: maine merg in craiova unde vreau sa-l recomand si unei bune cunostinte diagnosticata de 2 zile de psoriazis
N M: mai am multe de citit
giurgiu gheorghe: dati-i adresa www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: sau sa intrebe pe google de Deniplant
N M: am listat tot. asa o sa fac.
N M: va multumesc din suflet ca mi-ati raspuns.
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: si nu va mai agitati ca toate au o rezolvare.
N M: sa dea Domnul!
giurgiu gheorghe: veti vedea
giurgiu gheorghe: cu ce da Domnul cu ce da Deniplant poate se va rezolva
N M: ar fi minunat
N M: o sa devin..."reclama" produsului in zona
giurgiu gheorghe: discutam dupa aceea
N M: va multumesc inca o data pt timpul acordat si va doresc numai bine.
giurgiu gheorghe: si dumneavoastra si fiicei mai ales
giurgiu gheorghe: o zi buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic