duminică, 27 decembrie 2009

va rog daca se poate sa-mi trimiteti pina la sfarsitul anului , acest pachet , cu ceai pt. antidermatite.

În data de 26 decembrie 2009, 19:10, Oprian Ion a scris:Buna ziua,

..... cu parere de rau , vreau sa va spun ca exista o mica problema privind trimiterea banilor prin mandat postal , deoarece eu am timis banii pe data de 12.12.2009 si nu inteleg de ce nu au ajuns la dvs. Trebuie sa vedem unde este problema pt. a se repara acest incovenient . Daca , totusi au ajuns banii , va rog daca se poate sa-mi trimiteti pina la sfarsitul anului , acest pachet , cu ceai pt. antidermatite.

Multumesc mult , o zi buna!

Buna ziua
Pana pe data de 24.12.09 cand biroul Deniplant si-a incheiat activitatea, banii nu au ajuns la noi.
Mergeti la posta si reclamati acest lucru. Din Pitesti mai avem pe cineva care a trimis banii pe 14.12. 09 si nu au ajuns nici acum.

Noi reluam activitatea pe 04.01.2010. Dupa aceasta data, daca banii ajung la noi, expediem coletul cum am facut de fiecare data, maxim a doua zi..

Pe viitor va sugeram sa trimiteti banii prin mandat online sau electronic si ajung in aceeasi zi, sau puteti veni la biroul deniplant pe data de 08.01.2010 sa il luati personal.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic