marți, 1 decembrie 2009

psoriazis scalp

adina:
am tot capul plin de coji.cum pot sa-mi dau seama daca este psoriazis sau nu. am fost la medicul de familie si mi-a spus ca s-ar putea sa fie dermatita sau matreata cum spunem noi. ce ma sfatuiti sa fac, ce tratament sa iau

giurgiu:
in primul rand trebuie sa mergeti la un medic dermatolog. pe blogul nostru sau pe forum puteti gasi mai multe adrese. El este cel mai in masura sa va spuna ce afectiune aveti.Daca matreata este mare si cojile se desprind mai greu, ele ramanand chiar pe firul de par, atunci este posibil sa fie psoriazis.

adina:
si daca e psoriazis ce trebuie sa fac

giurgiu:
pentru psoriazis eu nu stiu de cat o singura varianta si anume ceaiul deniplant
Puiteti intra pe forum si discuta cu cei care folosesc acest produs.

adina:
multumesc, o sa va caut dupa ce am rezultatul de la dermatolog

giurgiu:
ok ,acum stii unde si cum ne poti gasi

adina :
buna seara

giurgiu
o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic