joi, 3 decembrie 2009

Am trimis vineri banii pentru a doua cutie de ceai deniplant

alexandra ale: Buna ziua! Am trimis vineri banii pentru a doua cutie de ceai. Ati primit?
giurgiu gheorghe: cine sunteti
alexandra ale: Al..... C......... din Sibiu
giurgiu gheorghe: un moment
giurgiu gheorghe: nu au ajuns
alexandra ale: ok, inseamna ca vor ajunge zilele astea
giurgiu gheorghe: cand ajung a doua zi pleaca de la noi
alexandra ale: da stiu
alexandra ale: numai ca ma gandeam ca ar fi trebuit sa ajunga de vineri de cand i-am pus la posta
giurgiu gheorghe: va cred insa posta romana are regulile ei
alexandra ale: stiu
alexandra ale: sper sa-mi ajunga ceaiul pana mi se termina cutia pe care o am acum
alexandra ale: mai am cateva plicuri
giurgiu gheorghe: cum am spus nu depinde de noi
alexandra ale: ok. atunci astept
alexandra ale: o zi frumoasa
giurgiu gheorghe: multumeasc la fel
alexandra ale: mai e nevoie sa scriu adresa mea?
giurgiu gheorghe: daca ati scris-ope mandat nu e nevoie
alexandra ale: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic