marți, 1 decembrie 2009

pacient din alba iulia cu psoriazis

mi se pare interesant sa incerc si acest deniplant
gabi_rusan (08/04/2009 11:50:20 AM): buna ziua,am citit pagina web www.deniplant.ro avand si eu psoriazis pe care l-am tratat tot naturist acum cativa ani insa mi-a reaparut si mi se pare interesant sa incerc si acest ceai
gabi_rusan: as vrea sa stiu daca in Alba Iulia ati avut pacienti si daca pot lua legatura cu ei pentru o conversatie sau daca aveti distribuitori in zona
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: Pacienti din alba iulia am avut
giurgiu gheorghe: pentru a lua legatura cu ei puteti intra pe forum si va lasa acolo adresa de mail sau messenger
giurgiu gheorghe: nu avem distribuitor in acea zona

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic