luni, 7 decembrie 2009

numesc simona am 23 ani,mi sa descoperit ca am psoriazis acum 5 luni dupa ce am lucrat 5 ani intr-un mediu cu mult stres

simona
Email: anomis_1986 [at] yahoo.com
Comentariu: buna ma numesc simona am 23 ani,mi sa descoperit ca am psoriazis acum 5 luni dupa ce am lucrat 5 ani intr-un mediu cu mult stres ma socasem un pic dupa ce au inceput sa imi apara bubite pe picioare si pe copt am fost la medic si mai zis ca am psoriazis nu stiam despre ce boala e vb am citit pe despre boal si deja ma sperie acuma miau mai trecut da fara sa mai iau tratament da imi e frica sa nu mi se agraveze nu imi place la merg la medic.

giurgiu
Email: giurgiu [at] deniplant.ro
Comentariu: Simona, Singura spui ca acum ti-au mai trecut fara sa mai iei tratament Este foarte adevarat. Organismul intra intr-un echilibru si leziunile pot ramane la stadiul respectiv sau pot da un pic inapoi. In momentul cand vei incepe din nou tratamentul alopat cu unguente sau alte medicamente, vei strica acel echilibru si vei vedea ca boala se va generaliza. Asadar, incearca sa mentii cat mai mult acel echilibru, tratand cu indiferenta micile bubite daca mai sunt.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic