marți, 1 decembrie 2009

in doua luni aproape ca nu mai aveam coji in cap

AB pot spune ca aproape ma alatur si eu grupului celor vindecati. Am 1 an de cand folosesc Deniplant si trebuie sa spun ca atunci cand am inceput aveam pete pe tot corpul inclusiv pe cap. Primele semne ca ceaiul isi face efectul au aparut pe pielea capului deoarece acolo nu m-am dat cu unguente. In 2 luni nu mai aveam nici o coaja in cap. Pe restul corpului nu a fost asa. Erau bubite care imi treceau si in locul lor ramanea doar o pata alba, dar imi apareau in alte locuri. Nu pot sa spun ca am avut vreo perioada in care sa nu am nimic pe piele. Tot timpul aveam aveam cateva bubite. Ce e drept cu timpul apareau tot mai mici, mai putine si mai deschise la culoare. De vreo 3 luni mi-au aparut iarasi pe pielea capului. Acum pot spune ca e prima data cand nu imi mai simt pielea "denivelata". Mai am doar o bubita pe picior care e uscata si pe cale de disparitie si langa urechi pielea imi e putin aspra si uscata. Iar in cap mai am foarte putin...mai degraba seamana a matreata. In schimb nu am scapat de acel aspect de "dalmatianca" , acele pete albe care mi-au ramas in urma disparitiei bubitelor. Dar asta conteaza cel mai putin, banuiesc ca se astupa la soare. Am rarit si bautul ceaiului si pare sa fie in regula. Ce am observat....asta doar doamnele pot sa mi-o confirme, vorbeam si cu Anto si si ei i se intampla la fel.....inainte, in perioada de menstruatie avea loc o mica explozie de pete care dispareau mai apoi. In fiecare luna era la fel...nici nu mai aveam nevoie de calendar ....stiam ca atunci cand imi apar noi pete urmeaza perioada....Dar acum de cateva luni bune nu mai apare nici o modificare. Sunt curioada daca vi se intampla la fel (Zambaretule imi pare rau ca nu ne poti da un raspuns ca si la cel cu ciorapii , glumesc...sper ca nu te-am suparat)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic