sâmbătă, 5 decembrie 2009

Acum 2 luni am aflat ca am psoriazis pustulos

Buna ziua

Ma numesc Ca...., v-am gasit pe internet si as vrea sa va expun pe scurt cazul meu disperat:

Acum 2 luni am aflat ca am psoriazis pustulos - o forma rara care mi-a afectat doua degete de la maini, in sensul ca unghiile s-au desprins de pe patul unghial si au cazut, iar pielea de pe degete se cojeste si se desprinde.

Timp de 2 ani de cand am aceasta problema, medicii mi-au spus ca am o ciuperca, drept pentru care m-am intoxicat cu tot felul de pastile si alifii prescrise pentru onicomicoze, fara nici un rezultat.
Vazand ca situatia era din ce in ce mai grava, am fost la alt dr. dermatolog care mi-a pus un nou diagnostic: psoriazis pustulos. De doua luni folosesc o crema (daivobet) insa situatia s-a imbunatatit prea putin si nesatisfacator.

Am cautat pe net diverse informatii si am ajuns sa citesc despre ceaiul deniplant.

Locuind foarte aproape de biroul deniplant, voi veni (sa inteleg ca numai vinerea) urgent saptamana viitoare sa-l achizitionez.

As dori sa va intreb: stiti sa fi fost cineva cu aceeasi problema ca a mea la care acest tratament a functionat? Intreb deoarece mi s-a spus ca localizarea pe care o am eu (adica numai la nivelul unghiilor) este ceva extrem de rar si nevindecabil.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

C......... S......

Buna ziua
Chiar eu am am avut psoriazis si la unghiile de la picioare
Unghiile nu au ajuns sa cada, dar aratau groaznic.
Pe forum daca intrebi sunt convins ca ti se va raspunde ca sunt si alti care au acesta problema.
Da, ceaiul deniplant poate ajuta si la psoriazisul de la unghii, unghia revenindu-si singura, fara a fi nevoie sa fie scoasa, cum am auzit ca au procedat unii medici.
Poti veni la biroul deniplant vineri intre orele 14 si 16
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic