luni, 7 decembrie 2009

Salut! am 22 si ..da sufar si eu de psoriaziz

Data: Luni , 30 noiembrie 2009
Nume: Vlad
Email: no.chef [at] yahoo.com
Comentariu: Salut! am 22 si ..da sufar si eu de psoriaziz am citit to ce scrie mai sus de el...si sincer desi ma gandesc uneori la boala asta..care din cate am auzit e destul de serioasa..nu cred ca pe mine ma afecteaza asa mult psihic sau sa ma demoralizeze..probabil si din cauza ca nu e intr'o stare avansata..boala o am cam de un an jumate...se pare ca o am de cand eram la facultate probabil ca sa declansat din cauza stresului ...ori pe cale genetica (am bolnavi de diabet in familie) ..in legatura cu boala , am epiderme destul de mici dar imprastiate pe toata suprafata scalpului si putin frunte..la urechi si cam atata :) ...nu am fost deloc la dermatolog , doctoru de familie ma anuntat ca am psioriazis..iar in legatura cu tratamentu ...am observat ca parerile sunt impartite..si stiu ca e adevarat ca trebuie sa ai o viata echilibrata in tot ce faci pentru preveni eruptia boli..tratament nu prea iau...am observat mai jos un coment precum ca uneori nu e nevoie sa utilizezi un tratament daca reusesti sa menti boala intrun echilibru ...ei bine eu o am asa de cand a inceput sa se manifeste..si incerc sa o mentin asa...chiar daca am un tratament cumparat din strainatate pe baza de (crema,alifie tub)nu'l aplic decat atunci cand eruptile sunt mai puternice..intrebarea mea pentru voi...doresc sa stiu un sampon special pentru psoriazis...si ce e mai bine de facut?desi eu nu sunt adeptul pastilelor si altor chimicale...ce e mai bine pentru aceasta boala? un tratament adecvat si echilibrat ...sau un regim de viata fara stres si simplu + speranta ca vei scapa de boala :) .....in rest eu va doresc multa sanatate ...si putin mai mult tupeu! nu speranta...ca aia o avem toti...tupeu sau aveti..si curaju de a spune lucrurilor pe fata..alta data cand se uita cineva urat la voi spuneti cu mai mult curaj afectiunea de care suferiti si explicati ca nu e nimic contagios! la urma urmei...suntem toti egali unu in fata ceiluilalt! Bafta si Sanatate!

giurgiu
Email: giurgiu [at] deniplant.ro
Comentariu: Vlad, ma bucur pentru tine ca nu esti complexat de acesta boala numita psoriazis. Cred ca ar trebui sa fi un exemplu viu pentru toti care au acesta boala. Numai asa veti reusi sa invingeti. Imi permit sa te invit si la noi pe forum unde se discuta deschis despre psoriazis. psoriazis-deniplant.myforum.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic