miercuri, 2 decembrie 2009

am facut tesul H Pyloric si a iesit negativ...m-am bucurat...datorita ceaiului deniplant. ia ridicat imunitatea baiatului..

oprescu nuti:
Buna ziua, Domnule Giurgiu, imi cer scuze in legatura cu acest vaccin controversat...la liceu unde invata baiatul li s-a dat un formular daca suntem deacord cu acel vaccin sa-i faca copilului...euu am inteles de ce ne pune sa semnam daca suntem deacord...in nesiguranta lor de se va intampla ceva sa nu aiba nicio raspundere,mai inteleg ca daca arfi fost BUN nu ar mai fi cerut acceptul...deci...mi-am exprimat gandirea mea...Dumneavoastra ce ziceti???? ORICUM MULTA INCERTITUDINE DIN PARTEA LOR SE JOACA DE-A DUMNEZEU! Cu respect...a uitasem sa va mai spun ceva am facut tesul H Pyloric si a esit negativ...m-am bucurat...datorita ceaiului dv. ia ridicat imunitatea baiatului...deci acest ceai DENIPLANT este f.f.foarte bun inprimul rand pentru ridicarea imunitatii...ajutandul si la aceasta
oprescu nuti: dermatita este a 9(noua) cutie si se vad rezultate bune dar cu CREDINTA si RABDARE nimic nu se realizeaza asaaa...peste noapte...Dumnezeu sa va tina sanatos si sa aveti putere sa ajutati semenul dv.MULT SUCCES!!
oprescu nuti: Sucuzati-mi unele greseli... de ordin gramatical sau de fond. Multumesc!
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: In primul rand eu nu sunt doctor deci nu pot sa va sfatuiesc cum sa procedati
giurgiu gheorghe: Eu unul nu sunt de acord ca fiica mea sa faca acest vaccin,
giurgiu gheorghe: daca se imbolnaveste stiu cum sa o tratez naturist pentru ca de 18 ani ea numai asa s-a tratat de raceala sau gripa
giurgiu gheorghe: asa este ceaiul deniplant ajuta sistemul imunitar care este implicat si in acesta boala
giurgiu gheorghe: Inalta ordine de idei puteti pune pe forumul nostru acest subiect al vaccinului si vedeti ce parere au si ceilalti
giurgiu gheorghe: Cu stima
giurgiu gheorghe: giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic