marți, 29 decembrie 2009

Merita sau nu Enbrel pentru psoriazis

Daca merita, o sa ne spui dupa ce o sa intrerupi tratamentul cu injectii!
Embrel da dependenta si cind il intrerupi, esti ca si inainte! spun in cunostinta de cauza, l-a testat varul meu in Franta, care este si suspect de hepatita b, in urma tratamentului. Mi s-a propus si mie in spital, ca era sustinut de casa, iar medicul curant lua comision, la fiecare pacient tratat!!Noroc ca am medici in familie care m-au atentionat de smecherie, se fac teste pe bolnavi,medicii iau comisionul...Am postat despre asta pe forum dupa ce am iesit din spital pentruam a am o artrita.
Despre celelalte ceaiuri, poveste lunga...le-am testat pe toate, ani buni...si am ajuns la Deniplant. Fiecare face cum crede si cum poate. Eu iti urez sa-ti fie bine, dar informeaza-te inainte de a se face teste pe tine.Succes

http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/6-vt905.html?postdays=0&postorder=asc&start=75

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic