luni, 7 decembrie 2009

Am fost bolnav de psoriazis

Elena
Email: giuraelena [at] yahoo.com
Comentariu: Ii sfatiesc pe cei care vad oferta aceea cu comanda manualului pentru tratarea psoriazisului sa nu faca ceea ce am facut eu. Am crezut si am luat teapa. Acei oameni nu au facut altceva decat sa copieze informatii despre psoriazis de pe Net si le-au dat copy paste in format pdf, iar acum vor sa faca rost de bani profitand de suferinta oamenilor. Nu e nici macar un tratament. Sunt informatii generale pe care daca dai pe Google sa-ti caute despre aceasta boala iti da mai multe informatii(ce-i drept fara bani)

giurgiu [at] deniplant.ro
Comentariu: Elena, Daca ai luat acel manual inseamna ca te intereseaza acest subiect psoriazis. Banuiesc ca in cautarile tale pe net nu ai ajuns si la brosura pe care am scris-o si intitulat-o Am fost bolnav de psoriazis. Varianta tiparita fiind epuizata, am postat intreaga brosuta pe net si se poate descarca gratuit. Am verificat chiar acum pe google si dand cautare pe acesta fraza am vazut ca pana acum au fost 54000 cutari.Dupa ce o vei citi daca mai ai nelamuriri ma poti contacta personal sa discutam.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic