duminică, 17 ianuarie 2010

vreau si eu ceaiurile deniplant

sweet baby: buna
giurgiu gheorghe: buna seara
sweet baby: vreau si eu ceaiurile
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: ati citit pe www.deniplant.ro
sweet baby: dap
sweet baby: si ma interesa daca trebuie sa tin regim
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: nu
sweet baby: si am vreo garantie ca ma vindeca
sweet baby: ?
giurgiu gheorghe: cat ati folosit unguente ati cerut acesta garantie?
giurgiu gheorghe: Exista GARANTIA DENIPLANT
sweet baby: eu nu ma refer
sweet baby: la asta
sweet baby: ca va cer dumneavoastra garantie
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: ce fel de garantie
sweet baby: ca unde sau dus atatia bani se mai duc si astia
giurgiu gheorghe: la ce va referiti
sweet baby: ma refeream daca sau mai vindecat persoana
sweet baby: persoane
giurgiu gheorghe: 85%
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
giurgiu gheorghe: si stati de vorba cu cei care folosesc in prezent
sweet baby: stiti ca mai e o carte care tot asa zice ca te vindeca de psoriazis
giurgiu gheorghe: eu nu contest
giurgiu gheorghe: sunt atatea solutii
giurgiu gheorghe: noi avem ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: si o carte care se poate descarca gratuit de pe site
sweet baby: eu am luat si cartea respectiva si nimik
giurgiu gheorghe: inca o data
giurgiu gheorghe: nu eu am scris acea carte
giurgiu gheorghe: eu produc si vand ceaiul deniplant
sweet baby: o sa ma duc maine sa cumpar ceaiul si o sa va spun ce efecte are
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
sweet baby: pitesti
giurgiu gheorghe: il gasiti la farmaciile diana din bucuresti
sweet baby: ma duc la valcea
giurgiu gheorghe: sau biroul deniplant din bucuresti
sweet baby: ca e mai aproape
giurgiu gheorghe: nu cred ca mai are pe stoc
giurgiu gheorghe: nu a mai comandat de mult
sweet baby: il sun maine
sweet baby: si daca nu are
sweet baby: vin pana la bucuresti
giurgiu gheorghe: vinerea de la 2-4 sunt la birou
giurgiu gheorghe: cititi pe site
sweet baby is typing a message.
sweet baby: am citit si am vazut
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic