miercuri, 27 ianuarie 2010

Alarma auto cu localizare prin GPS

Cu Trackerul GPS/GPRS/GSM poti dormi linistit. Satelitii iti vegheaza masina 24h din 24h
Mi-am cumparat recent o alarma auto cu localizare prin GPS
Am instalat-o pe masina si sunt foarte multumit de ea.
Cum scoti masina din garaj, te anunta ca este supravegheata de sateliti si iti poate spune in orice moment unde te afli.
I-am declansat alarma de cateva ori sa vad daca ma anunta sau nu. La 5 secunde deja primeam pe mobil instiintarea ca usa masinii a fost deschisa si locatia GPS.
Am pus coordonatele pe un GPS Mio si mi-a aratat imediat unde se afla masina. Cei drept nu mi-as spus ca este in curte ci ca este pe strada.Eroarea se zice ca este de 5m.
Maine voi verifica daca imi opreste motorul cand ii dau comanda prin SMS

Daca doriti sa aflati si alte amanunte intrati pe site la adresa :

http://www.medactiv.ro/gps/tracker.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic