vineri, 1 ianuarie 2010

Sunt din Vatra Dornei si sunt interesat de tratamentul Deniplant pentru psoriazis.

Buna ziua,

Sunt din Vatra Dornei si sunt interesat de tratamentul Deniplant pentru
psoriazis.
Am intrat pe site-ul deniplant si in pagina cu informatii despre comenzi
se specifica faptul ca se poate plati si prin banca insa nu am gasit datele
de transfer.
Va rog transmiteti-mi aceste date deoarece imi este mai usor sa trimit
banii prin transfer bancar.
De asemenea va rog sa-mi spuneti daca si ce ar trebui sa scriu pe ordinul
de plata pentru ca transferul sa fie procesat mai rapid, respectiv unde sa va
specific adresa de livrare.

Va multumesc,
R...... R.....

Buna ziua
Nu mai folosim sistemul bancar
Banii se pot trimite numai prin manat postaL mandat online sau mandat electronic de la posta.
Pe mandat treceti deniplant si adresa completa unde trebuie sa trimitem plantele
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic