duminică, 3 ianuarie 2010

am mers apoi la un dermatolog de la Colentina care mi-a confirmat ca diagnostic psoriazis pustulos palmo plantar.

Buna ziua, stimate domnule Giurgiu.
Am 56 de ani si sunt din Bucuresti. In iunie 2007, in urma unor dureri de cap cumplite timp de peste o luna, m-am trezit intr-o dimineata cu pustule pe mana dreapta. Nu am stiut ce sa fac si am dat cu Betadina; am mers apoi la un dermatolog de la Colentina care mi-a confirmat ca diagnostic psoriazis pustulos palmo plantar. Mi s-a facut o biopsie, care a confirmat prezenta "pustula spongiforma Kogoj - veche" . Am luat niste antibiotice, Tractopone si diprosalic. Am mai mers la un alt medic, care mi-a dat niste alifii nedefinite insa nici de dansul. Mi-a spus sa le folosesc sub ocluzie, insa nu si cat sa le tin. Am stat toata noaptea cu mana bandajata in plastic si totul s-a agravat f. tare. Dureri f.f. mari.
In fine, ar fi multe de spus, in primul rand despre starea mea psihica, am si f. multe probleme, cu psihicul nu am stat niciodata prea bine, nu pot dormi noaptea, iau somnifere, etc, In mai am avut un alt mare necaz, l-am pierdut pe tata intr-un accident. Aparent parea ca nu s-a intamplat nimic cu evolutia bolii.
Dupa tot felul de incercarri, aa tratez de ca. 2 ani cu Elocom, am insa dureri mari (nu este vorba numai despre prurit) si nici nu pot sa ma relazez, sunt intr-o permanenta incordare.agitatie. Cina nu mai pot suporta iau si antidepresive, care stopeaza durerile. Nu vreau sa va mai deranjez, caci sunt multe de spus. Problema este ca in urma cu 1 luna a aparut si in palma stanga. Acest lucru ma ingrijoreaza cel mai tare si cred ca nimeni nu cunoaste frica care ma insoteste permanent. Am citit zeci de comentarii pe diferite site-uri despre aceasta boala si ma astept la ce este mai rau.
Inainte de a cumpara ceaiul de la dvs. doresc totusi o consultatie.
Va multumesc pentru sprijin si astept confirmarea dvs.

Buna ziua

Pentru corespondenta v-as ruga sa folositi adresa mea de email:giurgiu@deniplant.ro

Banuiesc ca ati vazut ca eu nu sunt medic, si de aceea nu pot sa acord consultatii.
Daca doriti sa cumparati ceaiul deniplant puteti veni vinerea la biroul Deniplant( http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm )
intre orele 14-16 unde putem sta de vorba despre acest produs.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic