sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Eu nu ma laud ca vindec psoriazisul ci ma laud cu faptul ca am fost bolnav de psoriazis si cu plante medicinale m-am vindecat

Am fost criticat de Dr Mihalache medic dermatolog in Iasi pe forumul romedic.ro ca afirm ca vindec psoriazisul.
Postez si aici raspusul si cateva intrebari pentru domnia sa

Stimate domnule doctor Mihalache ( midorin42)
Eu nu ma laud ca vindec psoriazisul ci ma laud cu faptul ca am fost bolnav de psoriazis si cu plante medicinale m-am vindecat , lucru pe care nu mi-l poate contesta nimeni.Ce trebuia sa fac eu daca timp de 7 ani cei de la Spitalul Militar Central din Bucuresti nu au fost in stare sa ma vindece. Sa stau si acum cu leziunile pe mine ?
De ce nu doriti sa stati de vorba cu pacientii din Iasi care folosesc in prezent acest produs Deniplant, pe care il contestati. Cred ca astfel ar fi foarte simplu sa spuneti daca este bun sau nu.
Cred ca daca ati intrat pe site-ul nostru ati citit si despre Garantia Deniplant care spune ca dupa o luna de folosire daca nu esti multumit primesti banii inapoi. Dumneavoastra faceti acest lucru cu pacientii care nu sunt multumiti de consultatia acordata?
Sunt convins ca deontologia profesionala nu va interzice sa consultati un pacient bolnav de psoriazis care se trateaza si cu altceva in afara de tratamentele alopate.
Acum sunt medici care fac specializare in fitoterapie sau homeopatie. Si pe ei tot tanchisti ii faceti?
De ce nu propuneti Ministerului Sanatatii sa interzica astfel de specializari?

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic