vineri, 15 ianuarie 2010

psoriazis pe cap cu mancarimi

În data de 15 ianuarie 2010, 16:55, Ely Cotoc a scris:
Buna seara am si eu o intrebare sunt in tratament cu deniplant si de exemplu am o durere de cap pot sa iau o pastila de durere?Sau daca asi ramine insarcinata ar fi o problema ca sunt in tratament cu ceaiul.Eu sunt in a5 zi de tratament am mai scris acum 2 zile si va multumesc pentru raspuns.Mancarimea dupa corp a disparut pur si simplu doar in zona capului mai am mincarimi.Credeti ca o sa dispara mincarimea capului?Va multumesc si astept un raspuns.Buna seara si o seara buna

Buna seara
Pe timpul folosirii ceaiului deniplant se paote urma orice alt tratament medicamentos stabilit de medicul curant , cu orice medicament
Se poate bea ceaiul chiar daca veti fi insarcinata.
Eu sunt convins ca mancarimea va disparea si de pe cap cum a disparut cea de pe corp
pe forum am raspuns la mesaj.

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic