joi, 28 ianuarie 2010

am o problema cu psoriazis,vreau doar sa va intreb daca intradevar aceste plate amelioreaza

Doina Doinita: buna ziua,imi cer scuze pt deranj,insa cum am o problema cu psoriazis,vreau doar sa va intreb daca intradevar aceste plate amelioreaza
giurgiu gheorghe: eu nu mai am psoriazis de peste 25 de ani
giurgiu gheorghe: ca mine sunt atatia
giurgiu gheorghe: intrati pe forum si discutati cu cei care folosesc acum acest produs
giurgiu gheorghe: important este ca organismul ras raspunda la acest procedeu, care este fara unguente fara regim alimentar
Doina Doinita: ok,inteleg dar nu stiu f bine cum pot intra.in mom de fata ma aflu in strainatate fac un tratament
Doina Doinita: trece pe mom dar reapare
giurgiu gheorghe: cand va plictisiti de el puteti reveni
Doina Doinita: intentinexz sa incerc aceste plante
giurgiu gheorghe: am trimis Deniplant pe toate continentele
Doina Doinita: ok,multumesc nr de tel e valabil cred.in mom in care ajung in romania va contactez.va multumesc mult si imi cer scuze pt deranj
giurgiu gheorghe: ok nr de telefon e valabil
Doina Doinita: multumesc,numai bine
giurgiu gheorghe: o seara buna
Doina Doinita: asemenea

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic