duminică, 31 ianuarie 2010

sufar de dermatita seboreica

Buna dimineata Domnule Giurgiu,

De mai multi ani sufar de dermatita seboreica si pana acum nici un tratament nu a dat rezultate (am incercat cu diverse creme, sampoane etc).
Am inteles ca exista un ceai de la Deniplant care m-ar putea ajuta.
M-ar interesa care este durata unui tratament eficient, sunt suficiente 30 de zile? Se va rezolva definitiv problema, sau trebuie repetat periodic?

Va multumesc si astept raspunsul dvs.

Cu stima,
D....... C......

Buna ziua
Exista ceaiul Antidermatite
Au fost pacienti care l-au folosit 4-6 luni, dar sunt pacienti care au trecut si peste un an de cand il folosesc.
Unii au avut recaderi dupa 10 ani, altii nu au mai avut de loc.
Totul depinde de cum organismul isi rezolva acele deficiente interne care duc la declansarea si intretinerea acestei afectiuni.
Ceaiul acesta actioneaza in exclusivitate intern si nu este nevoie de unguente sau alte medicamente, nu este nevoie de regim alimentar

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

2 comentarii:

Nastase Filipescu Radu spunea...

Domnule Giurgiu, si eu am aceiasi problema, as dori sa stiu care sunt acele deficiente care duc la Dermatita Seboreica? sau care sunt excesele? nu sunt la medicina dar ma gandeam ca, surplusul unei anumite substante, se poate rezolva prin rezolvarea deficitului altor substante. Am inteles din alte surse ca ar fi vorba de riboflavina B2.

Deniplant spunea...

Din ce am citit eu prin cartile de medicina, ficatul rinichii si organele suprarenale sunt raspunzatoare de cum arata pielea.
Acolo trebuie actionat si se pare ca deniplant acolo face ce trebuie

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic