duminică, 24 ianuarie 2010

pe spate aproape nu mai am deloc psoriazis

You currently appear offline to florin_ madutz.

florin_ madutz: buna seara domnule Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna seara
florin_ madutz: ma numesc Florin si folosesc ceaiul deniplant de 4 luni
giurgiu gheorghe: da
florin_ madutz: pe spate aproape nu mai am deloc
giurgiu gheorghe: foarte bine
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
florin_ madutz: in schimb in zona abdomenului
florin_ madutz: am mai multe'
giurgiu gheorghe: in timp vor disparea si ele
florin_ madutz: dar de ce in zona abdomenului am mult mai multe?
giurgiu gheorghe: eu de unde sa stiu
giurgiu gheorghe: nu sunt doctor
giurgiu gheorghe: mergi la un medic si el iti va spune
florin_ madutz: pai eu am avut incredere in dvs si in tot ce ati spus si nu am mers la medic pt ca mi-au spus ca nu are cum un ceai sa te vindece de o boala incurabila
giurgiu gheorghe: mergi acum si arata-i
florin_ madutz: oricum tot ce ati spus este adevarat si sunt convins k o sa ma vindec
giurgiu gheorghe: si eu la fel
florin_ madutz: sau macar sa mai treaca din ele pt k am p toata suprafata corpului
giurgiu gheorghe: ai scris pe forum
florin_ madutz: nu
florin_ madutz: dar o sa scriu
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: va fi o conditie sa mai primesti ceaiul prin posta
florin_ madutz: nu am inteles
giurgiu gheorghe: daca nu scrii pe forum nu mai primesti ceaiul
giurgiu gheorghe: de unde esti
florin_ madutz: din barlad
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: o sa vii la bucuresti sa-l iei
florin_ madutz: nu am stiut k trebuie sa scriu pe forum pt a primi ceaiul
giurgiu gheorghe: acum stii
florin_ madutz: deci eu acum daca trimit banii la bucuresti nu voi primi ceaiul?
giurgiu gheorghe: dca nu te inregistrezi pe forumsi nu scrii cel putin un mesaj pe luna NU
florin_ madutz: o sa ma inregistrez
giurgiu gheorghe: ok
florin_ madutz: va multumesc
florin_ madutz is typing a message.
florin_ madutz: o seara placuta
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o seara buna

Un comentariu:

Anonim spunea...

Giurgiule esti un nesimtit!
Comunistule!

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic