duminică, 3 ianuarie 2010

eu nu am inceput inca tratamentul cu Deniplant

Buna,

eu nu am inceput inca tratamentul cu Deniplant. Navighez de vreo saptamana pe site si doresc sa ma informez.
Din 2007 m-am captusit cu un psoriazis palmo plantar si pe de-asupra si pustulos. Am tot incercat cu diferite unguente, cu antidepresive impotriva durerilor, etc.
Tot citind impresiile voastre, am ajuns la concluzia ca un factor decisiv il are psihicul. Eu sunt o fire panicata, fac atacuri de panica, am probleme mari cu stresul, nu ma pot concentra , intregul meu sistem nervos este dat peste cap. De fapt de aici mi s-a si tras. Incerc din rasputeri sa ma calmez, mi-e insa f.f. greu, caci intru imediat in panica si nu-mi gasesc linistea interioara.
Va admir pe toti ptr. curajul si optimismul vostru si va felicit din tot sufletul.

Kuly

Cred ca intr-o luna doua vei reusi sa citesti ce s-a scris despre deniplant .

Vad ca esti constienta ca nu este bine sa faci anumite lucruri. e primul pas catre reusita.

Pe masura ce vei constata ca poti controla aceasta boala, iti vei da seama ca o vei putea invinge.

Totul depinde numai de tine, nu de cei din jur. Trebuie sa tii cont ca ei fac parte numai din decor, si cum in fiecare piesa de teatru decorul este altul, la fel poti face si tu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic