sâmbătă, 23 ianuarie 2010

am psoriazis pe picioare pe scalp si pe spate

Olariu Cristina Maria: buna ziua
Olariu Cristina Maria: eu v-am sunat adineauri
giurgiu gheorghe: buna ziua
Olariu Cristina Maria: nici nu stiu cu ce sa incep...
Olariu Cristina Maria: primele semne ale bolii mi-au aparut acum un an
Olariu Cristina Maria: mi-au aparut pe coate
Olariu Cristina Maria: apoi pe picioare pe scalp si pe spate
Olariu Cristina Maria: de acum doua luni mi-au aparut pe spate
Olariu Cristina Maria: si am impresia ce se fac tot mai mari
Olariu Cristina Maria: ...
giurgiu gheorghe: daca ati folosit unguente din aceasta cauza s-a intins
Olariu Cristina Maria: am folosit doar pentru coate la inceput
Olariu Cristina Maria: medicul de familie mi-a dat Daivobet
Olariu Cristina Maria: ai l-am folosit pe coate timp de 2 luni
Olariu Cristina Maria: pe urma am renuntat la el
Olariu Cristina Maria: am observat ca nu ma ajuta cu nimik
Olariu Cristina Maria: imi dispareau petele pentru scurt timp dupa care reapareau
giurgiu gheorghe: psoriazisul trebuie trata intern nu la suprafata
Olariu Cristina Maria: ...
Olariu Cristina Maria: acum stiu asta
Olariu Cristina Maria: saptamana trecuta am fost la un dermatolog si mi-a zis ca e psoriazis
Olariu Cristina Maria: si mi-a recomandata sa fac o biopsie ca sa fiu sigura
Olariu Cristina Maria: ...
Olariu Cristina Maria: dar cand mi-a zis costul biopsiei , am renuntat...
Olariu Cristina Maria: insa ma asigurat ca e psoriazis...
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria:
giurgiu gheorghe: eu unul am folosit 2,5 ani ceiul deniplant sui de atunci nu mai am nici o problema
giurgiu gheorghe: dca intrati pe forum puteti lua legatura cu cie care folosesc acum acest cei
Olariu Cristina Maria: si cat timp ati folosit ceaiul?
giurgiu gheorghe: eu 2,5 ani
Olariu Cristina Maria: ati avut psoriazis vulgar?
giurgiu gheorghe: da generalizat
giurgiu gheorghe: puteti vedea la www.den8iplant.ro
giurgiu gheorghe: deniplant.ro
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
Olariu Cristina Maria: aici este si forumul
Olariu Cristina Maria: pentru a vb cu cei care folosesc acest ceai?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
Olariu Cristina Maria: si rezultatele cam dupa cat timp ar trebui sa apara?
giurgiu gheorghe: in mod normal in prima sau a doua luna art trebui sa se vada daca organismul raspunde sau nu
Olariu Cristina Maria: inteleg
Olariu Cristina Maria: si dumneavoastra v-ati vindecat numai cu acest ceai?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: fara nici un alt fel de tratament?
giurgiu gheorghe: cititi brosura pe care am scris-o
Olariu Cristina Maria: ok
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/cartea_psoriazis.htm
Olariu Cristina Maria: din cate am inteles soarele e benefic , nu-i asa?
giurgiu gheorghe: poate ajuta la suprafata
giurgiu gheorghe: dar nu vindeca
Olariu Cristina Maria: am inteles
Olariu Cristina Maria: am inteles de la dermatolog ca e bine sa consum vitamine de tot felul pentru intarirea sistemului imunitar...
Olariu Cristina Maria: dumneavopastra ca pere aveti cu privire la aspectul asta?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: dar nu stiu daca se va intampla acest lucru
giurgiu gheorghe: mai
giurgiu gheorghe: repede fructe de tot felul
Olariu Cristina Maria:
Olariu Cristina Maria: as ma gandema si eu...
Olariu Cristina Maria: cel mai bine iti iei vitaminele din fructe si legume
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: orice fel de fructe?
giurgiu gheorghe: fructe, legume, zarzavat
Olariu Cristina Maria: inteleg
Olariu Cristina Maria: banii cum trebuie sa-i trimit prin posta ca sa ajunga mai repede la dumneavoastra?
Olariu Cristina Maria: prin mandat postal?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: sau...
giurgiu gheorghe: mandat electronic
Olariu Cristina Maria: ajunge imediat prin mandat electronic?
giurgiu gheorghe: da in aceeasi zi
Olariu Cristina Maria: pentru confirmarea primirii banilor va pot suna pe dumneavoastra?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: si ceaiul pleaca in aceasi zi?
giurgiu gheorghe: nu maxim a doua sau a treia zi
giurgiu gheorghe: in fucntie de cate comenzi sunt
Olariu Cristina Maria: am inteles
Olariu Cristina Maria: si cam in ce zi ar trebui sa primesc ceaiul daca primiti banii luni?
giurgiu gheorghe: nu am de unde sa stiu
giurgiu gheorghe: de la noi am spus pleaca a dua sau a treia zi
giurgiu gheorghe: curierul merge in vfeicare dimineata la posta si ridica banii
giurgiu gheorghe: coletul poate face cu posta 3-4 zile
Olariu Cristina Maria: si ceaiul va veni la mine acasa sau va trebui sa-l ridic eu de la posta?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: il ridicati de la posta
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Olariu Cristina Maria: Sibiu
giurgiu gheorghe: posta va anunta si mergeti si il ridicati de acolo
Olariu Cristina Maria: il ridic de la posta prin care va trimit banii?
giurgiu gheorghe: la posta de care apartineti
giurgiu gheorghe: eu nu stiu cate oficii sunt in sibiu
Olariu Cristina Maria: sunt multe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic