marți, 12 ianuarie 2010

eu am in mare parte psoriazis pe scalp

Ardelean Anca: Buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Ardelean Anca: ma numesc A.....A..........
Ardelean Anca: si m-ar interesa si pe mine ceaiul Deniplant
Ardelean Anca: doar de la d-voastra se poate cumpara?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Ardelean Anca: d-voastra il preparati?
giurgiu gheorghe: ati vizitat acesta adresa
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
Ardelean Anca: si cat de eficient este?
giurgiu gheorghe: 85% din cazuri au avut rezultate pozitive
Ardelean Anca: eu am in mare parte aceasta boala pe scalp
Ardelean Anca: banuiesc ca este si pt scalp
giurgiu gheorghe: nu are importanta unde sunt leziunile
Ardelean Anca: bun
giurgiu gheorghe: important este sa reactioneze organismul
Ardelean Anca: cat dureaza tratamentul cu acest ceai?
giurgiu gheorghe: depinde de pacient
giurgiu gheorghe: unii au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: altii sunt de peste 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: personal am baut acest ceai 2,5 ani
Ardelean Anca is typing a message.
Ardelean Anca: ati avut si d-voastra psoriazis?
giurgiu gheorghe: da cititi pe www.deniplant.ro
Ardelean Anca: as vrea sa cumpar si eu acest ceai, sa incerc, poate o sa dea si la mine rezultate.Nu se gaseste decat la d-voastra in Bucuresti?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Ardelean Anca: si trebuie sa fac comanda on-line pe site-ul care mi l-ati dat mai sus?
Ardelean Anca: am inteles
giurgiu gheorghe: trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele
Ardelean Anca: si cum se pot trimite banii?
giurgiu gheorghe: mandat postal, mandat on line sau mandat electronic de la posta
Ardelean Anca: as vrea sa platesc prin mandat on line
Ardelean Anca: banuiesc ca trebuie un nr de cont
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: v-am spus cititi aici
Ardelean Anca: dar cum?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: PRIN POSTA:

prin mandat postal, electronic sau online, pe adresa:

GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal nr 38 casuta postala 164
BUCURESTI cod 02430

Nu folosim serviciul "cu plata ramburs"

NU TRIMITETI BANII IN PLIC !

NU TRIMITETI BANII PE ADRESA BIROULUI!

IN BUCURESTI NU TRIMITEM PRIN POSTA
Ardelean Anca: nu va suparati, am citit de 3 ori http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm si nu am inteles cum sa comand si cum sa platesc online
giurgiu gheorghe:
prin mandat postal, electronic sau online, pe adresa:

GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal nr 38 casuta postala 164
BUCURESTI cod 02430
giurgiu gheorghe: la posta
giurgiu gheorghe: pe acesta adresa
giurgiu gheorghe: trimiteti banii
giurgiu gheorghe: cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: exista mandat electronic sau mandat online
giurgiu gheorghe: acestea ajung in aceeasi zi
giurgiu gheorghe: mandatul postal poate face 3-4 zile
Ardelean Anca: am inteles
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Ardelean Anca: am crezut ca se poate plati on-line, adica eu sa dau nr de cont pe calculatorul meu prin internet,
Ardelean Anca: din Cluj
giurgiu gheorghe: nu mai folosim sistemul bancar
giurgiu gheorghe: nu am fost multumiti de el
Ardelean Anca: d-voastra va refereati la mandat on line prin posta..
giurgiu gheorghe: da
Ardelean Anca: de aceea nu intelegeam cum sa platesc
Ardelean Anca: ok
Ardelean Anca: de ce nu colaborati cu farmacii si din alte localitati?
giurgiu gheorghe: pentru ca nu comanda
giurgiu gheorghe: eu nu ma rog de ei sa comande
Ardelean Anca: ok
Ardelean Anca: va multumesc pt amabilitatea de a discuta cu mine
Ardelean Anca: va doresc o seara placuta
Ardelean Anca: maine o sa trimit banii prin posta
Ardelean Anca is typing a message.
Ardelean Anca: si astept sa-mi trimiteti ceaiul
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: buna seara



Show Recent Messages (F3)

Ardelean Anca: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Ardelean Anca: am depus la posta din Cluj Napoca pe adresa care mi-ati dat-o suma de bani pt ceaiul Deniplant,la ora 15:30
giurgiu gheorghe: mandat postal sau electronic
Ardelean Anca: a zis ca in 2 ore puteti ridica banii
Ardelean Anca: electronic
giurgiu gheorghe: maine va merge curierul si va ridica banii iar poimaine va pleca coletul de la noi
Ardelean Anca: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Ardelean Anca is typing a message.
Ardelean Anca: o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic