joi, 14 ianuarie 2010

am comandat deja prima luna deniplant si incep sa se vada rezultatele

Dumitru Ioana: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Dumitru Ioana: imi spuneti va rog daca se poate comanda ceai pt mai multe luni..de ex 2, 3 si daca pot plati prin banca pt ca ar fi mai comod pt mine
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
giurgiu gheorghe: in primul rand
Dumitru Ioana: din Satu Mare
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: prima data e bine sa comandati pe 1 luna
giurgiu gheorghe: pentru a vedea daca si cum raspunde organsimul si a beneficia de garantia deniplant
giurgiu gheorghe: dupa ce vedeti ca totul e ok
Dumitru Ioana: am comandat deja prima luna
giurgiu gheorghe: puteti comanda pe mai multe luni
Dumitru Ioana: si incep sa se vada rezultatele
giurgiu gheorghe: plata se poate face numai prin posta prin cele 3 forme
giurgiu gheorghe: mandat electronic online sau postal
giurgiu gheorghe: ok atunci puteti comanda pe cate luni doriti
Dumitru Ioana: dar daca eu va trimit banii prin mandat on line d-voastra puteti sa ii primiti in orice moment al zilei? sau e nevoie sa va anunt in momentul in care trimit banii?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: curierul merge la posta numai dimineata
giurgiu gheorghe: si a doua zi duce coletele la posta
Dumitru Ioana: ok am inteles
Dumitru Ioana: multumesc pt atentia acordata
giurgiu gheorghe: [e forum ati intrat
giurgiu gheorghe: v-ati iregistrat
Dumitru Ioana: nu
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: pe viitor s-ar pute ca acest lucru sa fie o conditie pt a mai primi prin posta
Dumitru Ioana: ok, am sa ma inregistrez
giurgiu gheorghe: foarte bine
Dumitru Ioana: multumesc pt atentia acordata
giurgiu gheorghe: va steptam
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o seara buna
Dumitru Ioana is typing a message.
Dumitru Ioana: o seara placuta

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic