duminică, 17 ianuarie 2010

eu sufar de psoriazis de 2 ani, dar am folosit diferite creme sa-l combat

Paul Apostu: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Paul Apostu: Paul Apostu este numele meu
Paul Apostu: as avea cateva intrebari despre deniplant
giurgiu gheorghe: da giurgiu sunt
Paul Apostu: eu sufar de psoriazis de 2 ani, dar am folosit diferite creme sa-l combat
Paul Apostu: in schimb nu pot sa fac mare lucru pentru scalp
Paul Apostu: deniplantul cum functioneaza?
giurgiu gheorghe: atata timp cat veti folosi unguente nu veti rezolva problema
giurgiu gheorghe: psoriazisul are cauze interne si trebuie tratat ca atare intern
Paul Apostu: stiu...unguentele le folosesc ca solutie rapida de combatere
giurgiu gheorghe: deniplant acest lucru face
giurgiu gheorghe: inlatura deficientele interen si pielea se vindeca singura
giurgiu gheorghe: si pe termen lung ele duc la generalizare pe tot corpul
Paul Apostu: aha
giurgiu gheorghe: eunguentele acest lucru fac
giurgiu gheorghe: vorbiti pe forum cu ceilalati sa vedeti ca toti au patit la fel
Paul Apostu: am vazut cateva cazuri de psoriazis la dvs ... dar la mine nu s-a agravat in halul ala
Paul Apostu: vara imi dispar complet si iara reapar pe alocuri
giurgiu gheorghe: pai daca dai cu dermovat te vei umple
giurgiu gheorghe: sigur
Paul Apostu: nu...pana acum am folosit numai elocom
giurgiu gheorghe: si acela contine cortizon
Paul Apostu: stiu ca contine corticoizi si etc
giurgiu gheorghe: la un moment dat nu va mai merge asa bine ca acum
giurgiu gheorghe: si va trebui sa-l schimbi
giurgiu gheorghe: cu altul cu o concentratie mai mare de ciortiuzon
Paul Apostu: hmm...mai am un Lavian
Paul Apostu: *una
Paul Apostu: n-am auzit multe despre ea, dar nu contine cortizon
giurgiu gheorghe: un medic dermatolog ar trebui sa iti spuna aceste lucruri
Paul Apostu: am fost la o gramada de medici dermatologi, unu mai "specimen" ca altul ... am incetat sa mai iau legatura cu ei, nu contest experienta lor, contest profesionalismul
Paul Apostu: din cauza unui medic mi se agravase boala
giurgiu gheorghe: pai eu ce am spus mai inainte
Paul Apostu:
Paul Apostu: deniplant ce mod de administrare are?
Paul Apostu: 1 data pe zi, de 3 ori?
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/cum-se-prepara-ceaiul-denipant-vt298.html
giurgiu gheorghe: 750ml ceai pe zi
giurgiu gheorghe: pe www.deniplant.ro in partea de jos ai o asemenea prezentare
Paul Apostu: am inteles
Paul Apostu: reduceri pentru studenti sunt?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: de 3 ani de zile pretul este acelasi
Paul Apostu: ok..multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Paul Apostu is typing a message.
Paul Apostu: la revedere

Un comentariu:

Anonim spunea...

ceea ce I was privire pentru, multumesc

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic