duminică, 17 ianuarie 2010

am facut niste poze cu psoriazis si nu stiu cum sa le pun

mircea tamas appears to be offline and will receive your messages after signing in.

mircea tamas: bunaseara
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea tamas: am facut niste poze si nu stiu cum sa le pun
mircea tamas: vreti sa vi letrimit
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: pe forum
giurgiu gheorghe: se pun
mircea tamas: da dar am incercat sa ma inregistrez si nu merge
mircea tamas: nu stiu ce are
giurgiu gheorghe: cu ce nume
giurgiu gheorghe: ai respectat ce scrie acolo
mircea tamas: da
mircea tamas: am scris numele si parola
mircea tamas: si nimic
giurgiu gheorghe: ai primit pe eamil un mesaj de la forum
mircea tamas: nu
mircea tamas: mai datimi adresa odata sa mai incerc
giurgiu gheorghe: vad ca figurezi ca inregistrat
giurgiu gheorghe: trebuie sa fi primit mesdaj
mircea tamas: sant inregistrat???????????????
mircea tamas: super
mircea tamas: si acum ?
giurgiu gheorghe: verifica email
mircea tamas: nu am primit nici un mesaj
mircea tamas: am verificat acum
giurgiu gheorghe: ce parola
mircea tamas: iuliana
giurgiu gheorghe: mircea_gabi_tanas@yahoo.com
giurgiu gheorghe: pe acesta adresa trebuia sa primiti un email
mircea tamas: da dar nu am primit
mircea tamas: poate mai dureaza ?
giurgiu gheorghe: nu
mircea tamas: cine stie
giurgiu gheorghe: eu acum strerg utiklizatorul si intregistreaza din nou
mircea tamas: ok
mircea tamas: sa mai imi dati adresa unde trebe sa ma inregistrez
giurgiu gheorghe: inregistreaza-te din nou cu alt nume
mircea tamas: ok
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-activa-pe-acest-forum-vt338.html
mircea tamas: acum mam inregistrat si a zis ca e ok
giurgiu gheorghe: verifica email
mircea tamas: k
mircea tamas: da am primit
giurgiu gheorghe: procedeaza cum scrie acolo
mircea tamas: ok
mircea tamas: acum ca sant inregistrat pot comanda in continuare ceaiul prin posta?
giurgiu gheorghe: da trebuie sa scrii cel putin un mesaj peluna
giurgiu gheorghe: cand scrii mesajul in partea de jos a casutei unde scrii scrie +foto
giurgiu gheorghe: acolo apesi si poti pune poza
mircea tamas: acum as incerca
mircea tamas: sa vad daca mere
mircea tamas: am ajuns acolo unde trebe sa scriu mesaj
mircea tamas: cum pun poza?
giurgiu gheorghe: in partea de jos a csutei unde scrii vzi ca e +poze
giurgiu gheorghe: click pe +poza
mircea tamas: intru acolo unde scrie mesaj nou
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sau raspunde la unmesaj deja scris
mircea tamas: am trimis mesajul
mircea tamas: puteti sal vedeti
mircea tamas: ?
giurgiu gheorghe: nu a ajuns nici un mesaj
giurgiu gheorghe: nu l=-ai salvat
mircea tamas: am scris mesajul si lam trimis direct
giurgiu gheorghe: trebuie sa apesi pe trimite
giurgiu gheorghe: si sa-l poti vedea si tu
mircea tamas: am apasat trimitere
mircea tamas: si il vad trimis
giurgiu gheorghe: da-mi adresa
mircea tamas: tamas
mircea tamas: parola iuliana
giurgiu gheorghe: unde ai scris
mircea tamas: am intrat la mesaj nou
giurgiu gheorghe: unde
giurgiu gheorghe: Va alegeti un subiect unde vreti sa scrieti si "clic" pe TOPIC NOU

Completati subiectul , scrieti mesajul si la sfarsit "clic" pe TRIMITE

Daca vreti sa raspundeti la un mesaj
intrati pe mesajul respectiv si in partea de jos dati "clic" pe RASPUNDE
La fel, completati subiectul apoi mesajul si TRIMITE
giurgiu gheorghe: intai trebuie sa te autentifici cu neme si parolo
giurgiu gheorghe: cnume si parolo
giurgiu gheorghe: la inceput
giurgiu gheorghe: in patrtea de jos trebuie sa iti apara numele la CINE E PE FORUM
giurgiu gheorghe: sus sub grupuri gasesti autentifica
giurgiu gheorghe: Dupa acest lucru puteti intra din nou pe forum , clic pe AUTENTIFICARE
treceti numele si parola folosite si veti avea acces la toate subiectele de pe forum
mircea tamas: acum sant acolo
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: acumpoti scrie si trimite
mircea tamas: acum
mircea tamas: eu nu gasesc unde scrie tipic nou
giurgiu gheorghe: PACIENTI CARE SE TRATEAZA CU DENIPLANT
giurgiu gheorghe: intra pe acest subiect
giurgiu gheorghe: deasupra dungii albastre
giurgiu gheorghe: scrie topic nou
giurgiu gheorghe: vlik acolo
mircea tamas: nu ma descurc imi cer scuze
mircea tamas: nu stiu
mircea tamas: imi pare rau
mircea tamas: am gasit
mircea tamas: am trimis acum
mircea tamas: si poze
mircea tamas: se vede?
giurgiu gheorghe: nu am timp acum
mircea tamas: ok
mircea tamas: mam chinuit unpic dar sper ca am trimis
mircea tamas: o seara buna va doresc
mircea tamas:
Last message received on 17.01.2010 at 21:15
giurgiu gheorghe: nu nu s-a inregistrat nimic
mircea tamas: of
giurgiu gheorghe: nu ai dat trimite
giurgiu gheorghe: daca ai scris
mircea tamas: ba da
mircea tamas: am pus si poza
giurgiu gheorghe: mi
mircea tamas: acum sa trimis
mircea tamas: cititil
mircea tamas: se vede acum
mircea tamas: eu vad ca e ok
mircea tamas:
giurgiu gheorghe: da sunt doua mesaje postate
mircea tamas: e bine asa
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: as se procedeaza
mircea tamas: of cat mam chinuit
mircea tamas: nu prea ma pricep cu calculatorul
giurgiu gheorghe: daca respectai de la inceput ce scria acolo nu avea cum sa nu mearga
mircea tamas: si daca ati sti ce calculator am de ultima generatie
mircea tamas: dar asta e bine ca lam trimes
mircea tamas: stiti ce vreau sa va ami intreb
giurgiu gheorghe: da
mircea tamas: la fierbere se sparge cateodata pungulita cu ceaiul si se inprastie si ceaiul
mircea tamas: are ceva daca il beau asa
giurgiu gheorghe: nu e nici o problema
mircea tamas: ok
mircea tamas: va doresc o seara buna si multa sanatate
giurgiu gheorghe: in mod normal ar trebui rupt plicul de la inceput
giurgiu gheorghe: buna seara
mircea tamas: a deci pot rupe plicul de la inceput?
mircea tamas: atunci il rup
mircea tamas is typing a message.
mircea tamas: noapte buna si sanatate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic