duminică, 3 ianuarie 2010

Sufar ca si voi, de psoriazis. Am psoriazis pe coate, pe scalp, urechi, si in ultima vreme imi apar leziuni pe piciare si fese.

Buna ziua tuturor. Sunt un nou membru, pensionar, al acestui forum. Un membru care sufera ca si voi, de psoriazis. Am psoriazis pe coate, pe scalp, urechi, si in ultima vreme imi apar leziuni pe piciare si fese. Este vorba de un psoriazis vulgar, solzos. Am imlinit 60 ani si mi-au aparut primele leziuni acum 7-8 ani pe coate. Am facut tratament cu unguente pe baza de cortizoni si pe baza de reteta ( prescrisa de prof. universitar din Cluj) dar fara rezultat. Am studiat pe mult pe internet despre aceasta boala si am gasit, cu mare regret, ca nu exista inca un tratament medicamentos eficient. Cum leziunile pe care le-am avut inainte erau pe suprafata mica, m-am tratat fara rezultat, cu unguente.

Acum ca leziunile se extind si nu mai raspund deloc la tratament, m-am hotarat sa incerc cu ceaiul DENIPLANT.

Am citit de asemenea postarile de pe acest forum si cred ca o sa ma numar si eu printre cei care vor putea spune " Am avut si eu psoriazis ..."

In zilele care urmeaza am sa trimit banii pentru 2 luni de tratament.

Dar as avea si eu cateva intrebari pentru D-l Giurgiu...

1. Mai este valabila reducerea de pret pentru pensionari ??

2. Am citit pe forum ca pentru a beneficia de reducere trebuie sa ne deplasam la Bucuresti la biroul Deniplant. Nu s-ar putea inlocui aceasta vizita cu o discutie pe yahoo messenger cu webcam pentru a putea si vorbi si sa va aratam stadiul psoriazisului nostru ? Sau sa va transmitem poze ? Eu locuiesc in Satu Mare.


Buna ziua,

Sper ca informatiile gasite aici sa va ajute. Gasiti multe "trucuri" utile impartasite de bolnavii de psoriazis pe aici. In semnatura acestui mesaj sper sa gasiti cateva de acest gen, de exemplu.

Deniplant este o alegere buna, oricum net superioara tuturor tratamentelor bazate pe unguente de orice fel pe care vi le poate da medicina in acest moment. Daca dublati Deniplant cu un regim alimentar strict, sunt convins ca va veti bucura de o piele sanatoasa in timp scurt (mai ales ca sunteti abia in stadiul de generalizare, si nu aveti vechime mare in boala).


Multumesc de incurajari.

Acum dupa sarbatori, voi incepe si eu tratamentul.

Sa fie intr-un ceas bun si An nou cu sanatate ! la toata lumea
Va doresc sa scrieti cat mai curand la rubrica victoriosilor, intre timp nu ezitati sa cereti ajutor, sfaturi si (dupa ce cititi ce s-a zis deja pe forum) sa puneti intrebari, veti primi raspunsuri prompte.

Mult succes!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic